onsdag den 21. august 2013

Første udfordring klaret

I foregående indlæg, opfordrede jeg jer til at fortælle hvad I synes var de grimmeste ting i min shop. Jeg er nemlig af den overbevisning at næsten alt er smukt, bare det bliver placeret i de rigtige rammer. (og samme syn har jeg på mennesker).

Jeg synes det er spændende at udfordre mig selv og andre på hvad der er pænt.


Der var flere som syntes at dette tapet og dette tapet var noget af det grimmeste i min shop. Jeg har snydt lidt og lavet et projekt hvor begge tapeter indgår. Jeg synes nemlig de var så fine sammen.

Jeg er ovenud tilfreds med resultatet. Jeg synes den er så fin, så fin i udtrykket. Der er både meget rå elementer og meget feminine elementer. De rå er øverst med geometriske former og råt materiale, som og ses i printet på tapetet i toppen.
Nederst ses det meget romantiske tapet med sarte lysegule roser. Her ses der gulddims, facetteret røgfarvet perle og en kvast i pudderfarvet broderigarn.

Hvis du har lyst til at udfordre mig mere, så skriv en kommentar i forrige indlæg og fortæl hvad du synes er det grimmeste i min shop.

Detajler med geometrisk kobber perle, malet træperle og en lille bitte tiny cute fugl på toppen. Den sidder der fordi den er lidt hokked på stråtapetet.

Delikate farver natur, kobber, guld, røg og pudder

Røgfarvet perle, gulddims og kvast af broderigarn

11 kommentarer:

  1. Den er VIRKELIG flot lavet Junette og det forfærdelige øverste tapet er også godt "camoufleret" ;-) men jeg må indrømme, at jeg altså synes, at den ville have været endnu smukkere i noget andet tapet ;-) Det nederste tapet, som en anden synes er grimt, kan jeg dog rigtig godt lide - smag og behag.... GLÆDER mig som en gal til at se, hvad du har fået ud af de andre sager....SÅ SPÆNDENDE og super god idé! - garanteret kreative løsninger ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar. Var næsten ved at komme i tvivl pga manglende respons...
      Det øverste tapet er ikke camoufleret. Jeg synes det kommer til sin ret med fuglen der sidder derover og spejder efter redebygningsmateriale. :-)
      Lige dér kan stråtapetet noget som andre ikke kan.

      Det næste jeg har gang i er det stof du har valgt. Jeg har sat min sykyndige mor til at sy noget på mine anvisninger. Glæder mig så meget til resultatet, som forhåbenligt kan vises i morgen.

      Slet
    2. Point for din pointe med redebygningsmateriale - så er der jo også en mening med tapetet ;-) Men tænk, hvis netop den del havde været skiftet ud med en pastel-lyserød eller en lys mint - så ryger pointen jo dog...:-)

      Slet
  2. Ha ha, hvor er den fed, det er jo samme princip når man maler billeder- der skal lige ære en grim farve der stikker af, så det andet ser pænere ud... Dejlig udfordring du har lavet der!

    SvarSlet
  3. den er da blevet super fed :-)

    SvarSlet
  4. Du kan altså bare nogle ting! Jeg synes det fungerer SÅ fint sammen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Den er da blevet SÅ fed. Læg den ud i din etsy-shop, så køber jeg den nok :)

    SvarSlet
  6. The attacking robot strikes down Haruko, after some exciting (to say the least) moves by her. Mamimi is bound to get injured, or worse, in the ensuing battle. After Naota recovers from having a robot force its way out of this head and from some other ancillary damage, he sees that she is in danger and leaps to take her out of harm's way. Kanchi crashes next to them as the other robot moves in for the kill and Naota, in desperation, calls out for his older brother! Kanchi responds to Naota's plea and, surprisingly, strikes the first meaningful blow in this fight. Kanchi then proceeds to swallow Naota (I am not kidding)! Kanchi changes color to his original red as seen in the first volume and Kanchi proceeds to kick major butt. Kanchi transforms into a bad ass cannon and blasts the sucker's other arm off. Haruko louis vuitton outlet sees her chance and she strikes the killing blow. The attacking robot blows up. Mamimi is safe. Haruko hermes outlet is happy. Naota is replica handbags expelled from Kanchi in the most undignified way. In the middle of all this, the burned ruins of the school are destroyed and replica rolex Naota vows, as he stands next to Mamimi, to do all he can to be there for her.

    SvarSlet