mandag den 1. juli 2013

2i1 er nu lagt på butikken

Jeg har fået færdiggjort en begrænset mængde 2i1 halskæde/armbånd. 
Det er et helt genialt smykke som kan bruges både som halskæde og armbånd!
Det er flettet ved brug af en indiansk fletteteknik, som jeg har vist i et tidligere indlæg. Der er limet forgyldte endedutter på, forgyldte karabinhager + kæde.

De koster kun 100 kr stykket, da jeg har glemt at tilføje den lille måneds tid jeg har brugt på udviklingen. :-D

Du finder dem i min Etsy shop



PS.: Husk at alt på bloggen her må lånes, stjæles, hapses og gengives som du lyster. Men jeg elsker at se når jeg kan være til inspiration, så send mig meget gerne en besked i så fald, så jeg kan få stillet min nysgerrighed. :-)

4 kommentarer:

  1. Hej Junette!

    Har fluks bestilt en af dine smukke kæder. Glæder mig SÅ meget til at modtage den :-))

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  2. Herligt Mette! Håber du bliver glad for den. Jeg går selv med den næsten hver dag. Enten som halskæde eller armbånd. :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte! Jeg elsker farvekombinationen på den, du har vist her i indlægget.

    SvarSlet