mandag den 3. juni 2013

Sommerhus, speedknytning und schnitzel

Mig, ungerne og deres Bedste er på miniferie i sommerhus ved Vesterhavet. Det er luksus overhovedet at få muligheden for at komme hjemmefra. Vi slapper ret meget af i sofaen, knytter armbånd og ser japanske film.
Vi har også været på mindre ture og i genbrug. Jeg så en Lotus gryde i blå/teal med låg i perfekt stand indvendig og udvendig til 375kr. Har ingen ide om det ville være et godt køb, så jeg lod den stå.

Det er superdejligt at tilbringe tid med begge børn uden at vasketøj, oprydning, legeaftaler og arbejde trækker i os. Ungerne har godt af at være sammen og de er så søde og sjove. 

Jeg har lært Dina at knytte og hun er temmelig god! Jeg har fundet en teknik hvor man kan speedknytte. Et armbånd tager maks 5 minutter, så det bliver til en del!







1 kommentar: