søndag den 23. juni 2013

News update

Det er sørme længe siden jeg har været så fraværende på bloggen. Men bare rolig, der er masser af nyt under opsejling. Jeg tror måske det er stilhed før storm. 

Lige i øjeblikket idéudvikler jeg på livet løs, hver gang der er tid til det. Der er simpelthen så mange idéer der skal afprøves for at se om de holder.

Her får I lige et par billeder fra idéfabrikken:

Håndmalet armbånd. Afsindig flot!

2-i-en. Halskæde som kan hægtes af kæden og bruges som armbænd.

Skitse til website og ord der beskriver...

3 kommentarer:

  1. LOVE these words.....and google translate, hilarious!!! :) x

    SvarSlet
  2. uh det armbånd er fedt (og jeg er normalt ikke til store armbånd). Derudover synes jeg ideen med halskæden er afsindig smart.

    Jeg fandt forresten en fejl i dit udkast. Der står "will" 2 gange efter hinanden, hvor du beskriver din blog er på dansk. Ville bare lige gøre opmærksom på det, inden det gik i trykken :)

    kh
    Simone

    SvarSlet
  3. Åh den halskæde/armbånd!! Det er da en fantastisk god idé, og så er den også bare så FED!!

    SvarSlet