onsdag den 26. juni 2013

Mine tekstiler i det japanske magasin Cotton Time

I dag modtog jeg et brev fra en af mine japanske tilbagevendende kunder. Jeg får rigtig mange bestillinger fra Japan, som efterhånden står for en tredjedel af mit salg!

Reiko Joguchi (aka ShinyStone) syr tasker og punge af stoffer hun køber af mig og hun viser sine produkter frem i bladet Cotton Time. Hun er desuden blevet inviteret med af bladet til at deltage på Handmade Japan Festival 2013 som afholdes i Tokyo.


Så har man set det med. Svedindlæg og svedindlægsetui. :-)

En tutorial til hvordan man omsætter en børnetegning til broderi

Her er Reiko og hendes punge og tasker! Jeg genkender stof fra min butik på de to øverste hylder. :-)



4 kommentarer:

  1. super godt gået :) du er så sej og det er lidt specielt :)

    SvarSlet
  2. Det er da bare super sejt!!!
    Tillykke :-)

    SvarSlet
  3. Tusind tak for jeres kommentarer. Jeg synes også det er den sjoveste historie.
    Tænk at min debut (selvom det ikke handler om mig) i blade, skal være på den anden side af kloden?

    SvarSlet