mandag den 10. juni 2013

Det blev den chunky model

Det skønneste ved at være kreablogger er den feedback man kan få. Simpelthen!

Jeg er har altid en idé om det jeg laver er godt eller skidt, men jeg er samtidig også ydmyg og ved at selvom jeg kan lide noget, så er det ikke sikkert jeg kan.

I Sidste uge spurgte jeg til om I var til det ene eller andet armbånd. Jeg kunne ikke rigtig beslutte mig. Men den feedback jeg fik, fik mig til at arbejde videre med det ene, nemlig det chunky.
En helt masse armbånd senere er jeg så nået frem til dette resultat.

Jeg skulle finde på en pæn måde at afslutte det på og afprøve forskellige farvesammensætninger, og have bestilt "hardware" hjem.

Kunne du finde på at købe dette armbånd og ville 75 kr være en passende pris?
Er farverne ok, eller har du andre præferencer?






8 kommentarer:

  1. Det er rigtig cool, Junette! Så fine farver sammen, perfekt til sommeren : )

    Kh Marthe

    SvarSlet
  2. Det chunky er klart også min favorit og synes det er en lækker farve sammensætning, synes du skulle køre 3 forskellige, hvor det stadig var hvid, sort, og guld. Men så orange, pink eller Mint :) evt også med mørk grå i stedet for sort :)

    Jeg synes 75 kr er en ganske flot pris :)

    SvarSlet
  3. 75 kroner er en pris man ikke vil tænke yderligere over og "bare" købe det. Sætter du den højere op tror jeg du rammer "tænke" barieren. Men fedt armbånd!

    SvarSlet
  4. Ja bestemt fair pris, jeg er vild med armbåndet!

    SvarSlet
  5. Ekstremt fair pris ;) og hvor er det fedt - personligt er jeg ikke god til sort, så jeg drømmer fluks om en gul/pink/orange variant her til sommeren - men nu er jeg også håbløs i den retning :)))

    Smil

    SvarSlet
  6. Jeg syntes det er SÅ fint, og farvesammensætningen er god.
    75,- kr. er også en helt fair pris, og er sikker på mine ikke-kreative veninder gerne ville købe et. Jeg er jo bare sådan skruet sammen at jeg altid tænker "Det kan man jo lave selv" når jeg ser noget, stort set alt, så jeg har ikke særlig mange købte smykker...

    Kh Julie

    SvarSlet
  7. SUPER fedt armbånd! Lækre farver - kunne dog også se det for mig i en mørkegrå/lysegrå/sart gul+sølv samt en rosa-pudder/mørkeblå/sort+guld. 75,- ville jeg i hvert fald godt gi'! ;-)

    SvarSlet
  8. Jeg er megaglad for jeres kommentarer og bud på farver!
    Der vil inden længe komme nogle til salg i min Etsy butik. :-)

    SvarSlet