tirsdag den 2. april 2013

Tapetpakke give away -slutter 19/4/13




Dette er en lille (evt stor) giveaway med det formål at få flere følgere på Facebook og Bloglovin´.
Du kan være med uanset om du vil følge mig eller ej!

Der er 1 lod til alle, som lægger en kommentar her i dette indlæg.

Til gengæld smider jeg flere gevinster i puljen jo flere følgere der kommer til. Så, hvis du vil øge antallet af gevinster skal jeg bruge din indsats. :-)
For hver 100 jeg runder, smider jeg en ekstra pakke i puljen! Så du må meget gerne dele på din blog eller facebook, eller hvor du nu befinder dig.
Flere følgere = flere gevinster = større vinderchancer.

Tryk på knapperne herunder for at følge på Bloglovin´ og Facebook.



100 kommentarer:

  1. Jamen eet heldigt lod til mig tak :).
    Jeg bruger ikke facebook, men følger dig via bloglovin.
    /maj

    SvarSlet
  2. Jeg følger dig på BlogLovin - så et lod til mig tak :-)

    SvarSlet
  3. Jeg følger både på Facebook og bloglovin og deler gerne på bloggen :) 1 lod denne vej også :)

    SvarSlet
  4. Jeg følger dig begge steder allerede. Så jeg deler din Giveaway på min blog.
    /Rikke

    SvarSlet
  5. Jeg er også med og følger med på bloglovin.

    SvarSlet
  6. Så har jeg også liket dig på Facebook :o)

    SvarSlet
  7. Jeg er med via Google Friend Connect og Bloglovin :-)
    Facebook er jeg desværre ikke med på.

    SvarSlet
  8. Jeg tror jeg følger dig alle steder det er muligt ;)

    SvarSlet
  9. Jeg vil gjerne være med :D

    SvarSlet
  10. Jeg vil meget gerne vinde:-)

    SvarSlet
  11. Hi please could I enter, already follow you on Bloglovin, thanks! :) x

    SvarSlet
  12. Jeg vil også gerne være med i puljen om en pakke.. :-) De er bare så smukke i farverne :-)

    SvarSlet
  13. Jeg vil også gerne deltage med et lod. Følger dig på blogloving.

    SvarSlet
  14. jeg følger dig - følger på bloglovin...

    SvarSlet
  15. Jeg har fulgt med længe, og har nu også fået gang i Bloglovin.

    SvarSlet
  16. Jeg er med, sikke nogle skønne farver - følger via Bloglovin´

    SvarSlet
  17. Jeg følger allerede på bloglovin - og ville elske at vinde! :)

    SvarSlet
  18. Jeg har lagt meg til som følger på facebook! :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlet
  19. Følger dig allerede på bloglovin så et enkelt lod :0)

    SvarSlet
  20. Jeg følger dig på bloglovin og vil meget gerne være med i kampen om det flotte papir:)

    SvarSlet
  21. Lækkert papir kan man aldrig få for meget af! Følger dig på bloglovin :-)

    SvarSlet
  22. Sikke en flot præmie...den gad jeg godt vinde. Jeg har meldt mig på FB ;-)

    SvarSlet
  23. Uh spændende! :) Jeg følger dig på bloglovin! :)

    SvarSlet
  24. Jeg er også med både på fb og bloglovin. Mvh Helena

    SvarSlet
  25. Jeg er med. Følger dig via blogloving

    SvarSlet
  26. Så er jeg med via Facebook.
    (Jeg har også en give away kørende med tøsekjole)

    Hilsen Kirsten

    SvarSlet
  27. jeg følger dig alle steder :)

    og er klart med i din flotte give away :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    kik-forbi-min-giveaway

    SvarSlet
  28. Et lod til mig tak - og følger på Bloglovin'

    SvarSlet
  29. lækkert :) jeg er med :)

    SvarSlet
  30. Hvor dejligt.. Jeg har været lun på dine tapetpakker lige siden jeg så dem første gang. Har ikke facebook, men er med på bloglovin :)

    SvarSlet
  31. Har liked på FB, og deler lige lidt Info på Instagram:o)
    Skøn skøn gevinst!!
    Hilsen Alice Winther
    widosugu@me.com

    SvarSlet
  32. Jeg vil rigtig gerne vinde en masse tapet ; ) Derfor linker jeg fra min blog og håber på mange deltagere her!
    Følger dig både her og der ; )
    : )

    SvarSlet
  33. Det vil jeg gerne vinde:-) mettehelbo@gmail.com
    Kh. Mette

    SvarSlet
  34. Følger via facebook og bloglovin.. Ohh what a nice præmie :o)

    SvarSlet
  35. Åh en god give away...jeg er med!!! :)

    SvarSlet
  36. Jeg vil meget gerne deltage om de skønne tapeter :)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  37. Sikke fint. Vil gerne vinde (og finder dig fluks på bloglovin)
    mereteagger@gmail.com

    SvarSlet
  38. Kjempefin Gje Vekk, og den vil eg gjerne vere med på :)
    Eg håpar du får tusenvis av følgjarar og likarar :) Eg skal finne deg på facebook òg :)
    Du må gjerne like Hekkan Hekkel òg på facebook ;)
    Klem, KristiN

    SvarSlet
  39. Følger med glæde med i din blog og ville være skønt at vinde den fine præmie :0)

    SvarSlet
  40. uhh 1 lod til mig. Jeg følger på bloglovin

    SvarSlet
  41. Jaaaa.... det vil jeg gerne. Ser et mønster med grøn og lilla, jeg mener at have på vattæppe. Vil være dejligt at kunne lave noget sjov med. Blandt andet.
    Med venlig hilsen Kamilla

    SvarSlet
  42. Kunne være lækkert med en skøn tapetspakke! :)
    Har også en giveaway i gang lige nu. www.littlemsladybug.com

    SvarSlet
  43. 1 lod herfra- følger med via bloglovin! <3

    Kram
    Christina

    SvarSlet
  44. smukke tapeter - de kunne lige bo hos mig!

    SvarSlet
  45. Følger med bloglovin og facebook..
    (Ann-Kristin Fay Viken i FB)
    Håber at jeg vinder det :)

    SvarSlet
  46. Så fint og selvfølgelig følger jeg dig (0:

    SvarSlet
  47. Jeg følger også trofast med.

    SvarSlet
  48. Herlige tapeter! Følger deg gjerne eg også :)

    SvarSlet
  49. Også et lod til mig. Følger dig via blogloving og fb. :-)

    SvarSlet
  50. Hei, jeg har fulgt deg med google og nå bloglovin, vil gjerne vinne
    mvh trudeanett@hotmail.com

    SvarSlet
  51. Jeg er helt sikkert med :)

    SvarSlet
  52. Uhh lækker give away :-)
    Jeg følger dig via bloglovin og har syntes godt om din fb side. Smider et link i sidebaren på min blog når jeg kommer på min pc.

    SvarSlet
  53. Fiiiiint. Følger dig både på bloglovin og Facebook:-) Håber jeg kunne være heldig.

    SvarSlet
  54. Uh det er sådan noget fint tapet :D jeg følger på bloglovin

    SvarSlet
  55. Jeg følger dig via Bloglovin, og har syntes godt om din fb-side :-)

    SvarSlet
  56. Följer dig via Bloglovin och via Facebook.... Älskar att kika in i din shop på Etsy, får så mycket inspiration....

    SvarSlet
  57. Skøn Give-away!! Jeg følger dig på Bloglovin og Fjæsbogen :)
    Håber sørme jeg vinder!!!

    SvarSlet
  58. Jeg følger begge steder. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  59. Herlig give away!!!! Jeg er MED :)
    Liker deg på fb så klart!!

    Sååå fine tapeter!
    ...Klem Ida Suanne

    SvarSlet
  60. Sikke en dejlig tapetpakke. Du har i sandhed de skønneste ting :)
    Jeg vil meget gerne følge dig alle de steder jeg kan. (Uden at virke stalker-agtig ;) )

    SvarSlet
  61. Så fine tapeter! :-) jeg er med!

    Klem Lene

    SvarSlet
  62. Fed idé til give away - både koncept og præmie! Jeg smækker et link på min blog :-)

    SvarSlet
  63. Jeg springer med i puljen :)

    Mvh Mette

    SvarSlet
  64. Deltager og krydser fingre :-)
    følger dig via bloglovin

    SvarSlet
  65. elsker vintage og DIY.....så jeg er da helt sikkert med :-) følger dig begge steder ;)
    mvh.
    lottewegger@gmail.com

    SvarSlet
  66. Hej Junette :-) jeg vil også gerne være med i denne lækre giveaway!! Et lod tak :-)

    Pia

    SvarSlet
  67. Det ville da ikke være dårligt at vinde, så jeg er da helt sikkert med.

    SvarSlet
  68. Ihhh, den vil jeg gerne vinde :-)

    rikke.bundgaard@gmail.com

    SvarSlet
  69. Jag följer både din blogg och på Facebook så fantastiskt roligt att följa dig /kram!

    SvarSlet
  70. Hei! NYDELIGE tapeter! Et lodd til meg:-) Tusen takk!!! Smil :-)

    SvarSlet
  71. Jeg er helt klart med også. Ved lige hvad tapetet skal bruges til.:-)

    SvarSlet
  72. Vil meget gerne være med
    :-) mette (Msthorup@hotmail.com)

    SvarSlet
  73. Jeg vil meget gerne vlære med:)

    SvarSlet
  74. Jeg følger dig på det hele :-) fin Give away.
    Info@jbirke.dk

    SvarSlet
  75. Er med over hele linjen:) har længe ønsket mig tapet sammensat af dig!

    SvarSlet
  76. Følger dig hvor jeg følge kan.
    Har delt på min blog og FB.
    Vh Stella :-)

    SvarSlet
  77. Jeg er helt klart også med!
    =)

    SvarSlet
  78. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  79. Vil gerne være med på en enkelt ;)
    Er helt ny her inde, og forstår ikke helt det "blog'lovin" Endnu..
    Lære det nok snart!!
    Har like'ed dig på facebook! :)

    SvarSlet
  80. Jeg vil smadder gerne være med!
    Jeg kunne bestemt godt bruge lidt tapet til et nyt projekt ;-)
    Jeg krydser en masse fingre
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  81. Jag hänger på, har följt dig länge=)

    Kram
    Monya

    SvarSlet
  82. Jeg deltager gerne og følger dig både via facebook og bloglovin :-)

    SvarSlet
  83. jeg er da med og følger dig allerede begge steder :-))

    mvh.

    lottewegger@gmail.com

    SvarSlet