lørdag den 13. april 2013

Mig og gaffatapen

I sidste uge lavede jeg et indlæg om projekt gaffatape. Jeg har siden da købt rigtig meget gaffatape! Det er der 2 grunde til:
1. Det har en pæne farve
2. Der arbejder en meget sød mand i byggemarkedets malerafdeling

Nå, men jeg har sagt til ham den søde at jeg nok skal komme og vise ham, hvad jeg skal bruge alle de ruller med gaffatape til.

Det er nok temmelig fjollet, men jeg vil virkelig gerne lave noget vildt flot, så han bliver vildt imponeret og inviterer på kaffe. Men er lidt i tvivl om det er sådan det fungerer med mænd? Jeg er lidt ude af træning kan I nok høre. :)











8 kommentarer:

  1. Det ser super godt ud, det du har lavet!
    Håber det bliver til en kop kaffe :-)

    SvarSlet
  2. Ej så håber jeg sgu han mander sig op og inviterer på kaffe og kys når du kommer og viser ham resultatet :) alt andet ville være upassende !
    Smil fra Meena :o)

    SvarSlet
  3. Han er da godt dum hvis han ikke inviterer på kaffe, du er jo helt fantastisk og fine ting du har lavet også.

    SvarSlet
  4. og hvis ikke han gør, så gør du ;-)

    Der er vist ikke rigtig nogen standard med, hvordan det fungerer. Men de fleste er dårlige til at læse andres tanker og hemmelige ønsker, så vink med vognstænger, telefonnumre osv kan anbefales ....

    KH

    SvarSlet
  5. Skønne ting du laver, og med gaffa-tape!!! Nå, men medmindre manden i malerafdelingen er tungtopfattende, så ved han da allerede nu, at når du kommer tilbage for at vise ham de flotte ting, så er det noget særligt, og hvis han ikke siger noget om kaffe, så kan du jo spørge ham, om han en dag vil se din tapet-samling ;)

    SvarSlet
  6. Jeg tænker også at frimærkesamlingen.. jeg mener tapet-samlingen kan komme på tale hvis han ikke selv fanger hintet og byder dig ud.

    SvarSlet