tirsdag den 9. april 2013

Just another day at the office

Og så alligevel ikke! Aldrig er 2 dage ens.

I dag modtog jeg vidunderlige tapeter fra Ada. Hende og jeg deler samme passion for stof og tapet. Vi har desuden andre ligheder i bagagen.
Jeg har også nyligt modtaget smukke pudebetræk i et populært mønster.

Og sørme så! Da praktikanten og jeg forlod arbejdet i dag, opdagede vi at der var kommet vores firmanavn på skiltet nede på gaden! Det var ret fedt at vi nu kan findes på gadeplan! Yeah!

Praktikant Troels render altid rundt med kamera. Han har gigantus rygsæk med alverdens photoudstyrshalløj, og i en snæver vending bliver hans iPhone brugt, som på billedet jeg tog af ham i dag. Og hans photoentusiasme breder sig! Nu har han 2 gange på en måned fået hans billeder på forsiden i lokalavisen.

4 kommentarer:

  1. Hi Sweetheart, glad your parcel reached you, hope you enjoy using them! Did you decorate that little table in the pink wallpaper? Enjoy! :) x

    SvarSlet
  2. Nr 2 fra bunden.. Kommer der noget til salg, af det på etsy?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved jeg ikke. Måske i tapetpakker da jeg kun har ganske lidt.

      Slet