tirsdag den 16. april 2013

Fødselsdagsdage

I går havde mit Dinabarn fødselsdag. 8 år.

Hendes største ønske var en Build a Bear. Jeg har lidt en aversion mod bamser, så jeg har aldrig seriøst overvejet at give hende en. Og slet ikke når hun er blevet så gammel. Men det har sat tydelige spor hos hende, at jeg har været meget syg og hun har været det ældste barn. Overansvarlig  , betænksom og opmærksom på andres behov. Lidt for voksen i forhold til hendes alder! Selvfølgelig skulle hun da have en bamse. Det haster ikke at blive voksen. Tværtimod. Hun fortjener at få lidt ubekymret barndom tilbage.
Vi har haft nogle dage efter hendes ønsker med legeland, besøg i Build a Bear butik og bowling.

Udover bamsen, så fandt jeg det sejeste retro dukkehus i Mødrehjælpens butik. Det er så overdrevent 70ér agtigt med orangemønstrede tapeter, guldtæpper, kakler og farvede kummer på badeværelset. 





7 kommentarer:

  1. Tillykke med hende:):) Ser ud til I havde en dejlig dag. Jeg ÆLSGER dukkehuset!

    SvarSlet
  2. Åh.. Nostalgi.. Jeg havde netop sådan et Lundby dukkehus som barn. Også med vilde tapeter og farver - men måske alligevel ikke så vilde som i dit eksemplar :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med datteren.
    Jeg har et Lyndby i Tre etager på loftet med de lækreste retromøbler til, men mine piger gider ikke lege med det . Dog bruger de møblerne til Sylvanian dyrene.

    SvarSlet
  4. Tillykke med hende, det lyder til hun er blevet fejret med manér ;-) suuuper fedt dukkehus, det er da er sjovt fund!

    SvarSlet
  5. Sikke et fedt fund!!!! Mødrehjælpen er til tider en guldgrube:-)
    Rigtig mange gange tillykke med hende, det ser ud til at have været nogle hyggeligt dage:-)
    Kram Anne/Mannemor.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. What a fabulous dolls house - love it! And I still have a teddy bear ;)

    SvarSlet
  7. Tillykke med hende - og tillykke med måske verdens fedeste dukkehus!

    SvarSlet