tirsdag den 19. marts 2013

Paddehattedåse DIY

Her kommer en DIY uden ord. Jeg ved ikke om det fungerer ud fra billederne, eller om der kræves yderligere forklaring.
I Japan er de mestre i at lave håndarbejdsbøger, uden forklaringer med ord. Så selv om bøgerne er på japansk, så kan man sagtens følge med. Det synes jeg er meget inspirerende! Specielt når bloglæsere kommer fra alle mulige verdenshjørner.

Jeg er meget interesseret i tilbagemeldinger, så jeg kan ændre og rette til fremover. Jeg håber meget på at jeg kan lave en DIY om ugen. Måske lidt ambitiøst, men jeg synes jeg har så meget at dele!









4 kommentarer:

  1. Super DIY også uden ord. Syntes den er forholdsvis nem at forstå. Glæder mig til at se flere af den slags:-)

    SvarSlet
  2. Nøøøøøj, hvor sød!! Nu må du ikke overanstrænge dig, men jeg VED du har så meget inspiration at dele, og vil glæde mig til flere skønne DIY´s i tiden fremover!

    Skøn uge videre, Junette! :D

    Kh Marthe

    SvarSlet
  3. Elsker metoden! Billeder uden ord.. Det er helt Clevin'sk :-)

    SvarSlet
  4. Great idea Junette, well done! :) x

    SvarSlet