fredag den 1. marts 2013

Lidt, men godt og meget flot!

Jeg har lagt smukke sager til salg Etsy butikken! Se bare her!
Tingene kan du finde i kategorien "Handmade by Pattern Like".

Jeg er megastolt over de ting vi laver. Jeg er også megastolt over at kunne sige "vi". Målet med Pattern Like er at det skal være en socialøkonomisk virksomhed, som tilbyder beskæftigelse til folk med nedsat arbejdsevne. Indtil videre er der tilknyttet 4 personer og i næste uge kommer femte mand indenfor.

Mine store inspirationskilder er Place de Bleu og Agnes Jensen fra Matador.


Hav en dejlig solbeskinnet første forårsdag!


2 kommentarer:

  1. Junette - jeg er simpelthen så glad på dine vegne over, at projektet er lykkes! Det er tydeligt, hvor meget du har lagt i det, og hvor meget det betyder for dig! Du er MOTHERFUCKING SEJ og en kæmpe inspiration for andre!!!!

    SvarSlet
  2. Kære Junette
    Hvor er det bare et super projekt du har gang i! : ) Super inspirerende, og jeg glæder mig til at se alt det flotte I kommer til at kreere i tiden fremover!

    Bedste lykønskninge herfra!

    Kh Marthe

    SvarSlet