lørdag den 9. marts 2013

Facebook ikoner

Jeg har efter flere måneders ufrivillig stilstand, endelig haft mulighed for at arbejde i Photoshop igen.

Som nogen måske har bemærket, så har min blog set knap så heldig ud i længere tid. Jeg havde besluttet at lave om på bloggen, og kom til ved et uheld til at lave om på den. Det skulle slet ikke se sådan ud.
Inden jeg kunne nå at rette fejlen, så spildte et barn væske i computeren og så var der ligesom ikke noget at gøre.

Derfor har jeg i 3 mdr kun blogget fra min telefon.

Nu har jeg endelig adgang til computer igen og ikke mindst Photoshop. Jeg har brugt en sjælden børnefri fredag aften på at lave facebook ikoner til min blog. Jeg har brugt blå stof og tapet, fordi det jo i den grad afspejler hvad mit firma PatternLike har med at gøre.
Og jeg har langt om længe lavet en facebook side til PatternLike. Her kan man følge med i det nyeste vi laver  i firmaet og følge med i nyt der kommer hjem til Etsy butikken.


PS.: Hvis du er interesseret i et af disse ikoner til din blog, vil jeg gerne gøre dem tilgængelige. De koster ikke noget.

2 kommentarer:

  1. Det er nogle meget fine ikoner, du har lavet. Selv håber jeg også snart at komme til at arbejde i Photoshop på en Mac. Dog er jeg slet ikke trænet

    SvarSlet
  2. Wauuuu nogle fine ikoner :)
    Jeg har dog ingen FBprofil til bloggen, så ingen undskyldning for at låne dem :)

    SvarSlet