tirsdag den 19. februar 2013

Working girl

I wish. Jeg har været fraværende fra mit kontor i en uge pga influenzasyge børn og savner savner! SAVNER at komme derop igen!
Jeg var lige et hurtigt smut forbi i går, for at finde stof frem til ordrer der skulle pakkes. Som min mor er så sød at pakke.

Billederne herunder er taget af min assistent Troels, som lige er blevet ansat 5 timer om ugen. De er taget til en artikel med fokus på førtidspensionister der gerne vil arbejde.

Jeg er ikke spor meget for at blive fotograferet. Jeg finder det grænseoverskridende og får mest af alt trang til at slå knude på mig selv og vende vrangen ud. Det er helt akavet for mig!

Men når jeg er fordybet i noget, så kan jeg godt abstrahere fra at nogen peger på mig med et kamera. Og jeg kan også rigtig godt lide at se på billeder hvor jeg er i min boble.








7 kommentarer:

  1. Omg du har så meget fedt! Og hvor ser du sej ud. Thumbs up

    SvarSlet
  2. Kære Junette,

    Hvor/hvordan kan man købe nogle af dine flotte stoffer?

    Hilsen Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Hanne
      Jeg har en butik på etsy:
      http://www.etsy.com/shop/patternlike

      Fysisk holder jeg til i Vejle og man må gerne kigge forbi. :)

      Mkh
      Junette

      Slet
  3. god arbejdslyst!! Og god bedring til alle!

    SvarSlet
  4. Det er da eventyrland med reolerne fyldt med stof og tapet.

    Mona

    SvarSlet
  5. Suk hvor må det være nogle dejlige omgivelser at arbejde i - du har virkelig meget lækkert:-) God bedring - håber du snart kan komme i gang med arbejdet igen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  6. nøj det er jo en paradis!!! mon ikke min lille ordre blev pakket også ;-) glæder mig til at se skønheden :-)

    SvarSlet