fredag den 22. februar 2013

Visse udfordringer...

Kender du det, at nogle udfordringer tænder dig så meget at du ikke kan lade det slippe?
Jeg er altså kommet derud nu. Nok en kombination af at jeg elsker modulær origami, kan bruge mit eget papirdesign og knække koder i mønstre. Der er desuden et overraskelsesmoment, for jeg aner ikke hvordan facon bliver, da jeg hele tiden bruger forskellige formater af papir.

Alice Apple foreslog at jeg lavede en i supersize og det brugte jeg lige formiddagen på at tænke over. Hvorefter jeg kastede mig over projektet. :-)







8 kommentarer:

  1. Nøøøj hvor er den fed, den allerstørste, hvis den kunne bruges som lampeskærm ville den passe perfekt til min datters værelse, jeg kan lige se den med pink stofledning:)

    KH Mia

    SvarSlet
  2. Wauv hvor er de flotte og hvor er du dygtig! Kh maria

    SvarSlet
  3. Wauv hvor er de flotte og hvor er du dygtig! Kh maria

    SvarSlet