mandag den 25. februar 2013

Tapetdesign + sættekassens

Det har bare været en hel suveræn dejlig dag på job.
Jeg føler at jeg har lavet noget på en måde, hvor jeg ikke kun halser bagefter for at indhente det forsømte. Det kaldes vist udvikling.

Jeg har bla færdiggjort en sættekasse som skulle fotograferes. Vi har hængt mit tapet, som jeg selv har designet, op som baggrund. Det er altså lidt fedt at se mine egne ting i et større format!

Sættekassen er dekoreret i støvede pastelfarver.
De flader som vender samme vej har samme tapet. Men fladen som vender den ene vej er der neon papir. Dvs hvis ser den fra den ene vinkel er alt harmoni med de støvede pasteller. Hvis man så ser den fra den modsatte vinkel bliver man nok lige en kende overrasket! Det er en fuldstændig genial effekt. Som faktisk opstod fordi jeg misforstod en ide som min assistent Troels kom med. Hurra for misforståelser!

10 kommentarer:

  1. Det ser hammer godt ud Junette ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg er da helt vild med tapetet :-) virkelig flot.

    SvarSlet
  3. Dit Pattern Like tapet ser super lækkert ud. Fedt at se det, sådan i dets 'fulde brug'.. :)

    SvarSlet
  4. Fedt! Håber der kommer flere billeder:)

    SvarSlet
  5. Oh how I love that wallpaper!!! Such happy colors! :)

    SvarSlet
  6. Tusind tak for jeres dejlige kommentarer. Det er så rart at der er nogle som læser med her, selvom jeg er så dårlig til at følge med i blogland.
    Jeg er nemlig nødt til at blogge fra telefon for tiden, da min computer ikke dur.
    Hvilket i øvrigt også forklarer den alternative overskrift.
    Det er sådan nogle smarte ord som telefonens ordbog regner ud for mig. :)

    SvarSlet
  7. Hej Junette.
    Den er genial - det er en hel ny måde at dekorere sættekasser på:-) Love it!
    Mvh Anne-Mette

    SvarSlet
  8. Skønne farver!
    Du er bare super god :-)

    SvarSlet