tirsdag den 12. februar 2013

Dagens arbejde

Det foldning bliver sjovere og sjovere (læs: udfordrende)! For nu har jeg lavet flere eksperimenter med mønstrede papirer. Og jeg er nu ved at gennemskue hvor der skal foldes for at danne symmetri i den foldede figur. Se bare på billederne herunder hvor der dannes et nyt stjerneformet symmetrisk mønster.
Min hjerne har været på seriøst overarbejde, men jeg elsker at knække koder på mønstre. Det gør jo ikke noget at det både ser fedt ud og at der har været en art hjerneaktivitet involveret.
Min næste udfordring bliver at gennemskue hvordan forskellige typer grundmønstre skal foldes for at skabe nye symmetrier.











5 kommentarer:

  1. Hvor er du bare sej!! De ser så fine ud alle sammen.

    SvarSlet
  2. uh, den med blomsterne er fin :)

    SvarSlet
  3. Wow, det er sejt konstrueret, det der! Du burde da være blevet arkitekt, med så god sans du har for rummelighed/figurer/mønstre :-)

    SvarSlet