fredag den 11. januar 2013

Trolddom og sygdom samt butiksupdate #2

Så er der kommet lidt nyt på min Etsybutik igen.


Det har været sådan en fornøjelse at gå på arbejde, sådan rigtigt. Fornøjelsen varede i 2 dage og så blev vi ramt af sygdom i hjemmet. Min datter som ellers sjældent er syg har kastet op de sidste nætter. Hvorfor kommer den slags altid om natten? Ingen tvivl om at opkast er stærkt ubehageligt. Midt i et puke råbte det søde menneske: "Du skal skaffe en læge!"

Vi har set Harry Potter for første gang (well ikke min første gang), og hold nu op det går rent ind hos Dinabarnet. En af morgenerne da jeg stod op, lå der er kost i sofaen. Jeg spørger meget undrende om hun har fejet da hun stod op.
Næh, hun har prøvet at flyve. Men hun kunne ikke.

Et helt uspoleret barnligt sind. Jeg elsker det!

1 kommentar:

  1. Åh gud, hvor jeg dog også elsker børns måde, og så er jeg glad for, at hun kun havde forsøgt at flyve fra sofaen ;) Og når sygdom sådan kommer ind over, så er det en stor fordel at være selvstændig Junette, det er også værd at huske på. God bedring med hende :)

    SvarSlet