lørdag den 26. januar 2013

På besøg hos heksen

Altså ikke en rigtig en, men i garnbutikken "Garnheksen" i Vejle.
Det er omtrent den hyggeligste butik i byen. Jeg kan overhovedet ikke strikke, men jeg kan alligevel ikke holde mig væk. :-)
Butikken ligger i de historiske bygninger Den Smidtske Gaard i Vejles gågade. Lokalerne oser af stemning og butikken er indrettet med mange herlige gamle møbler. Det passer bare så godt ind i disse lokaler!
Der er massevis af garn og strikprøver. Der er ingen tvivl om at indehaveren har fingeren på pulsen hvad angår det som rører sig i ude i garnland.
Jeg havde mit Dinabarn med derinde og hun nyder også at ose rundt og se på garn. Det gør min søn Sigurd i øvrigt også. Det må være den hyggelige stemning, hvor alle føler sig velkomne!

Her er lidt billeder fra mit seneste besøg:





Smukkeste lilla/pink sjal


For vildt et sjal!


Blød og nuttet edderkop i loftet


Uimodståelige filtede futter




Heksekost og neonblomster i skøn forening lokker fra gågaden


Dinabarnet poserer i en tørklæde strikprøve






Mælkefibergarn, det er BARE blødt


Jeg bliver gang på draget af det pink og lilla


Hæklerier






strømpegarn

3 kommentarer:

  1. For en drøm av en butikk:)
    Tøflene var jo supersøte:)

    SvarSlet
  2. hvor finder man en påskrift på disse sjove futter :O)

    SvarSlet