torsdag den 3. januar 2013

Mors arbejde og et sort/hvid/pink tema

Nytårsaften blev fejret med mine trofaste væbnere.
De er begge meget optaget af det vi nu kan kalde mors arbejde. Det gør mig rigtig glad over at de også er med på projektet. De har fået en hylde med spil, så det også er hyggeligt for dem at komme med derop. De er nu mere interesserede i at hjælpe med at pakke ud og sortere. Det går nok snart over. :-)
Jeg har fået et skilt op udenfor mit kontor, så det er endnu mere virkeligt.

Nytårsbørn


Nytårshår


Ungerne med på arbejde, tapetruller i baggrunden


Dørskilt


Her bor Pattern like


Et af de nyeste tapeter

4 kommentarer:

  1. Det er hyggeligt at være fælles om et projekt og især et man kan være stolt over. det synes jeg næsten man kan se på nytårsungerne.

    Godt nytår til jer alle sammen.

    SvarSlet
  2. Er ret vild med de pinke hårspidser! Jeg tror bare ikke det ser helt så godt ud, i mit kommunefarvede hår..

    SvarSlet
  3. Godt nytår og tillykke med mors arbejde, det har jeg vist endnu ikke fået sagt;-)
    Det er superfedt og jeg er glad på dine vegne, det må være fantastisk!

    SvarSlet
  4. Hold nu op, hvor nogle søde unger!!! Og sikke noget fedt tapet! Bliver vist nødt til at blive fast læser, så jeg kan følge dig og dine mange spændende projekter!
    Kram Anne / Mannemor.blogspot.dk

    SvarSlet