torsdag den 13. december 2012

Tapetvanvid

I går sluttede en auktion med tapet i et af mine yndlingsprint.

Rullen gik for hvad der svarer til 2000 kr. Det er jo sindssygt. 2000 kr for en rulle. Det er jo lige før det er værre end elefantvanviddet.

Jeg har selv haft det til salg nogle gange for 100-125 kr pr meter. Dét synes jeg er helt vildt meget!

Vanvid eller ej, er det altså vildt spændende at følge med i, hvad der rører sig og hvad der kan sælges nærmest uden et øvre loft. Denne lille historie synes jeg lige at jeg ville dele med jer.


11 kommentarer:

  1. Det er vildt som nogle ting kan løbe op. Og hvis skyld er det? Vores egen da vi selv er med til at prissætte det. Se bare på elefanterne der var fremme!

    SvarSlet
  2. ja, men den är fiiin ;)

    Mia Kiiromi

    SvarSlet
  3. Det var da noget af en klat penge! Det er godt nok også et vældig fint tapet, meeeen.. ;)

    SvarSlet
  4. Ja det er da helt VILDT!!!!! Hold da op :-) hvem mon køber så dyrt, en samler måske?

    SvarSlet
  5. åh ja, de priser altså..

    jeg skal være den sidste til at dømme køberen da jeg selv har givet noget komplet vanvittigt for noget stof en gang:-)

    SvarSlet
  6. det er da det rene vanvid!! :D men fedt for dig!

    SvarSlet
  7. jeg er vild med tapetet men ikke med prisen ...

    SvarSlet
  8. Hej Junette
    Ja, det var da en helt vild pris, selv om tapetet er suuuper smukt :0) Enig med Tina, vi er jo også med til at prissætte det, ingen tvivl om det ;-)

    Nåede liiige en lille tur i Husflid i går, og wauw, en overflods butik det er! Eldorado for alle kreative sjele :)

    Kh Marthe

    SvarSlet
  9. Hold da op...jeg har lige købt en meter af denne i England, jeg gav max. 50-60 kr. - nu føler jeg mig da helt heldig ; )

    SvarSlet
  10. It was silly how much this went for! I have a roll and would be more than happy to send you a metre if you wanted some, as a gift! :)

    SvarSlet