torsdag den 6. december 2012

Tapetstjerne

I går var jeg til juleklip, hvor jeg delte ud af mine idéer. Den mest populære var stjernen her, lavet af strimlet retrotapet. En lille nem sag, som alle kunne finde ud af, unge som gamle.
Efter de er foldet er de pyntet med glimmerlim eller 3D-liner med glimmer.

Strimlerne er 2 cm brede og de er skåret med rullekniv og patchworklineal. Hvis man mestrer værktøjerne, så er det den bedste måde at få den helt præcise bredde på strimlerne.

Da ungerne og jeg kom hjem efter en lang dag, så kvitterede Sigurd med at kaste op. Igen og igen og igen. Jeg fik først mulighed for at sove da kl var 5 om morgenen. Så jeg er rimelig ødelagt i dag.




3 kommentarer:

  1. Hvor er den bare flot. :)

    ha' en god aften.

    www.badutspringeren.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Smuk stjerne:)
    Stakkels knægt, der er godt nok meget af den slags i omløb for tiden, god bedring til ham og forhåbentlig får du hurtigt indhentet noget søvn.
    KH Mia

    SvarSlet