fredag den 14. december 2012

Mere fra arbejdsbordet

Har i denne uge fået en ca. halvanden meter lang pakke fra USA.

Mit eget print på papir! I storformat!
Jeg ved ikke helt hvad jeg skal bruge det til endnu. Indtil videre er det blevet til en recycled tobaksdåse.

Jeg er inde i en "en ulykke kommer sjældent alene"-periode, så udover udfordring med sygt barn, en flytning så har samme barn spildt væske i min computer. Den er dog i live, men tastatur og lyd virker ikke. Den viser også tydelige tegn på at vi nu kører på lånt tid før dens endelige nedsmeltning.

Så lige nu er jeg helt vildt meget klar til at teste både en ny Sony Vaio og et kamera. :-)
Som i -virkelig klar!

Happy weekend derude.





3 kommentarer:

  1. Super fint tapet med flotte print. Kan varmt anbefale Sony Vaio. Fik en i mandags og har kun godt at sige om den. God Weekend

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også en selv :-)
      Jeg tror jeg gennem tiderne har haft 10 forskellige computere og min Vaio er den eneste som har overlevet mere end 2 år i mit selskab. Dét er true love.

      Slet
  2. Hvor er det noget fint tapet. Jeg har også en Sony Vaio og den er jeg også bare så glad for! :-)

    SvarSlet