fredag den 28. december 2012

Med nyslebne sakse og gave fra Japan

Er jeg nu på vej med toget til Kbh for at hente min Sigurd hjem fra juleferie hos hans far. Tror vist at resten af ferien står i Skylands tegn.
Men lige nu er det mig-tid og jeg har gang i en guirlande uden lim eller klips. Det er så simpelt som noget kan være. Men meget meget smuk!
I sommers da familien i japan var i dk nævnte jeg for min svigerinde Momo, at jeg ønskede mig japanske craft boks. Hun sagde at de jo er på japansk, så om det ikke ville være et problem? Men de er så geniale med deres anvisninger at det ikke er noget problem om man så er analfabet
Jeg tror nok at min bog er om kirigami, japansk papirklip. Men altså, jeg kan læse titlen, så.... :-)


2 kommentarer:

  1. Hvor ser det spændende ud :) både bog og guirlande :)

    SvarSlet
  2. Hej Junette
    Jeg er også helt nysgerrig på alt hvad man kan trylle frem fra enkle stykker papir, det er egentlig helt fantastisk smukt :)

    Hi, hi, jeg smiler når jeg hører om Sigurds Skylanders-interesse...-her hjemme er det også på samme måde, Pelle elsker de der små figurer og spillene, og vi har indført spille-tid her hjemme, for at det ikke skal blive for meget af det gode.. ;-) Da vi var i Kbh her nu, så var en af vores destinationer netop verdens første Skylanders-butik, som er åbnet i Rødovre! Sikke en fin oplevelse for en lille Skylanders-fan :-) Det kommer et indlæg om netop dette på min blog, så Sigurd,-kig forbi ;-)

    Rigtig god tur videre, Junette, og hyg dig med det smukke papir-trylleri!

    Kh Marthe

    SvarSlet