onsdag den 12. december 2012

Glimt fra arbejdsbordet

Med syg barn i nu en uge, har jeg virkelig været hængt op.
Denne måned var det meningen at jeg skulle flytte i mine lokaler. Noget er gjort, men lige nu står det stille.
Jeg synes at jeg er god til at tilpasse mig omstændighederne og sysle alligevel. Lige nu er syslerne stjerner af tapet. De er vanvittig smukke med deres sarte pasteller, bling og lidt kling i form af en bjælde og et neonstrejf.

De kan købes for 45 kr stykket på julemarked i Marys i Vejle i kommende weekend. Eller jeg kan oprette annonce på Etsy, hvis det har interesse.










18 kommentarer:

  1. De er smukke, Junette!
    Rigtig god bedring med den syge, godt det ikke er jul, rigtig endnu ;-)

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. ...og sikke en fin baggrund du har fået dig! :)

      Slet
    2. Åh, Marthe nu kommer jeg også i tanke om at jeg ikke har vendt tilbage til dig ang weekenden. Jeg kan ikke overskue mere lige pt.

      Slet
    3. Fuldt forståeligt, med syge børn og julefrokost og alt. Der ER altså travlt inden jul ;-) Du må have en rigtig fin julefrokost lørdag og så høres vi bare hen ad vejen :)

      Knus

      Slet
  2. De er meget smukke ! den lille bjælde er virkelig prikken over i ´et :)
    Det er ikke sjovt at være syg, håber snart at bedring og overskud er på vej.

    SvarSlet
  3. Virkeligt smukke stjerner! kan også godt lide den nye baggrund her på bloggen :o) God bedring! Godt at du bevarer roen!

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne købe to smukke stjerner. Kan du tage dem med lørdag?
    Knus

    SvarSlet
  5. These are great, how did you make them! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Theese are my variation of the german paper star.
      The traditionel german star is supposed to be made of papers that has print on both sides.
      So I had to make my own version to have it look pretty on both sides.

      I will make a DIY. Some day.... :-)

      Slet
  6. De er enormt smukke! :)

    Jeg håber, alt snart kører på skinner igen :)

    SvarSlet
  7. Godt at du kan være i nuet, og tage det hele som det kommer. God bedring med den lille. Og jeg vil som sædvanlig gerne købe et par af dine hjemmegjorte ting, også af de smukke stjerner. Så læg dem endelig på etsy-butikken :)

    SvarSlet
  8. De er virkelig fine og harmoniske med deres sarte pasteller. Hvor har du købt de fine bjælder?
    God bedring med den bette.
    KH Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. De er købt her:
      http://www.cchobby.dk/bjaelder-sortiment-200-ass.aspx

      Slet
  9. Der er skønne! Meget, meget smukke!

    SvarSlet
  10. Sikke nogle smukke stjerne, søde Junette!

    Wow, baggrunden giver en hel anden effekt herinde nu... Det er rigtigt flot! ;)

    Julehilsner
    /Christina

    SvarSlet
  11. Du er altså simpelthen så dygtig til alle de krearier i tapet Junette! De er helt vildt fine :D

    SvarSlet
  12. Kære Junette

    De er helt fantastisk flotte!! Meget meget smukke.

    God bedring i det lille hjem, og jeg glæder mig til at se mere fra dine nye lokaler!

    Kh. Mette

    SvarSlet