fredag den 30. november 2012

Weekend med rabat og tadah for noget stof!

I dag har jeg fået nøgle til det jeg fremover kan kalde for min arbejdsplads. Sådan en lille oase hvor jeg kan bruge mig til noget, selvom jeg nogle dage ikke kan være til pga smerter. Selvom jeg kan blive overmandet at abnorm træthed. Hvor jeg ikke skal være sammen med for mange mennesker, udsættes for lyde, lugte, og sanseindtryk som udmatter mig. Gør mærkelige ting pga insulintilfælde.

Jeg flytter først sådan rigtig i næste uge, så jeg forlænger mit flyttesalg på min ETSY shop til denne weekend med.
For at opnå 30% rabat, skal du indtaste rabatkoden: NOVEMBER

For nogle dage siden modtog jeg en særlig ventet pakke fra Spoonflower. I pakken var det smukkeste stof med mit eget print. Det er nok det stof jeg til dato er allemest tilfreds med.

Se bare disse fine billeder:











8 kommentarer:

  1. Dt er godt nok flot. Er især helt pjattet med den lyserøde variant. Du er altså sej til det der.

    SvarSlet
  2. Hvor er det lækkert. Jeg hælder mest til den røde/magenta/rosa. Kunne lige forestille mig rende rundt i et par haremsbukser i dette stof :)

    kh
    Simone

    SvarSlet
  3. WOW, Junette, hvor ER de fantastiske! Især den lyserøde går rent ind hos mig (er jo en tøs)! :-)

    SvarSlet
  4. Flotte mønstre og farver - det nogen lækker sammensætning!

    SvarSlet
  5. Hvor er det smukt, Junette!! Det var du lavede med udgangspunkt i dine retro stoffer og tapeter ikk'? Jeg er helt vild med det lilla!

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot og lækkert! Tillykke med din nye arbejdsplads :-)

    SvarSlet
  7. Smukke stoffer, virkelig, igen :) Og tillykke med din nye arbejdsplads, det bliver da en fest ;)

    SvarSlet
  8. Så fine stoffer, du er virkelig flink! Lykke til med ny arbeidsplass :)
    Jeg skjønner godt hva du mener med lyder,lukt,mennesker,støy,fullstendig utmattelse...
    Ha det godt så lenge :)
    Klem

    SvarSlet