torsdag den 22. november 2012

Tapetvæg opgave

Jeg er blevet spurgt om jeg kunne være leveringsdygtig til en tapetvæg. Men da jeg sjældent har flere ruller i samme print, så ville løsningen enten blive baner eller firkanter til en tapet patchwork væg.
Det er blevet en blanding af blomstrede og grafiske mønstre i pastelfarver. Jeg synes resultatet er blevet ret godt. Sådan en pastelvæg lyser rigtig godt op og det larmer ikke for meget med alle de forskellige mønstre, når farverne er lyse.
Kommer altså et bedre billede på et tidspunkt, hvor jeg ikke står og spærrer udsynet! :-)


7 kommentarer:

  1. Væggen er blevet flot! Og du ser også godt ud, og håret og tøjet matcher - smart! :o)

    SvarSlet
  2. Hold da op, den væg ser da super kool ud

    SvarSlet
  3. Respekt fra maleren:) Ser kanon ud!

    SvarSlet
  4. Meget smukt, er det i et privat hjem?

    SvarSlet