søndag den 4. november 2012

Nye farver til juleornament: neon og pastel

I går da jeg pakkede ordre, blev jeg megainspireret da jeg pakkede stof til en kunde, som havde bestilt stof, der er lige lovlig shabby chic til min smag. I ved, det der blomstrede pastel. Men da jeg satte neonsnor omkring så det bare toplækkert indbydende ud!

Så jeg fandt mine mest pastellede tapeter frem og gik i gang med at lave papirornament som jeg solgte sidste år op til jul.
Synes resultatet er blevet topdelikat!

Du kan købe et sæt på min ETSY shop, hvis du vil lave dine egne kugler i pasteltapeter.


du kan vælge mellem pink nuancer, blå/lilla eller blandet



Min inspiration

1 kommentar:

  1. De er super fine dine ornamenter dejlige farver, ligende står også på min to do liste her op til jul

    SvarSlet