tirsdag den 13. november 2012

Idébølge

Jeg har rigtig mange jern i ilden i øjeblikket. Ok, det er vist ikke et øjebliksbillede. For det synes jeg at jeg har altid. Det der hoved, lever jo sit eget liv og finder på en masse som jeg ikke helt kan følge med på.

Et sted her i gaden, blev jeg spurgt om jeg ville lave noget juledekoration med nogle totalt umulige grimme vinrøde små vaser. Det sagde jeg i første omgang nej til. Den farve kunne jeg ikke lige arbejde med. Jeg har jo besluttet at julens farver er pastel og neon. Chefen sagde at hun var sikker på jeg godt kunne finde på noget. Så mens hun er out of town har jeg spraymalet dem i pasteller. De er vidunderlige!

Skal lige finde ud af hvad de skal sættes sammen med, på billedet her er det en hurtig silkepapirsblomst.



4 kommentarer:

  1. Vinrød er uhhadada :) go arbejdslyst :)

    SvarSlet
  2. Haha, sådan Junette - de er fine! :-)

    SvarSlet
  3. Smart at spraymale. De vaser er blevet vildt fede SÅDAN.

    SvarSlet