onsdag den 28. november 2012

Grænsen for hvad man kan få ud af retrotekstiler har nået nye højder!

Jeg har ventet længe på at kunne dele dette her med alle jer sy- og retrotekstilinteresserede. Gosh, et lang ord.

Jeg blev kontaktet af Maddie fra USA som er designer/konstruktør/blogger. Hun ville gerne bruge nogle af mine tekstiler til undertøj. Det kunne jeg ikke lige forstå, for kan man det? Hun kan!

Se bare her og se flere billeder på hendes blog. Synes hun repræsenterer noget helt særligt fint. Nærmest magisk.


Stoffet hun har brugt

13 kommentarer:

  1. Virkeligt fint det hun har lavet.

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint. Du har ret; hele stemningen er magisk :-)

    SvarSlet
  3. Hold da op Junette, skulderklap til dig!! Hvor er hun yndig og DYGTIG, sikke nogen fantastiske billeder, stylet på den helt rigtige måde!!!
    Fedt indlæg
    kh

    SvarSlet
  4. Det er smukt! Og tillykke med så fint samerbejde!

    SvarSlet
  5. Sikke en fin ide! :)

    Wow..

    Julehilsner
    /Christins

    SvarSlet
  6. Hej Junette!

    Tusind tak for ny inspiration :) Så yndigt og feminint. Retro, på en ny måde :)

    Dejlig dag til dig!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  7. Hej Junette

    Jeg føler mig lige nødsaget til at ytre mig ifht. den kommentar du har lagt ovre hos Mette, med en henvisning til mig. Kopierer svaret jeg har skrevet derovre her, da jeg ikke ved om du får en melding om at der er en ny kommentar derovre:

    Junette, hvis du fulgte med ovre hos mig så ville du vide at jeg altid (!) skriver når jeg har modtaget et produkt for at anmelde det og/eller har fået sponsoreret et produkt til en give away. Ikke i overskriften, men det er bestemt heller ikke et krav ifht. lovgivningen. Men det vil altid stå som en fodnote til indlægget med et link til min reklamepolitik. Så jeg er altid tydelig!!!!!

    Det var bare lige vigtigt for mig at pointere dette direkte til dig, for jeg er meget tydelig og ærlig omkring de indlæg.

    Mvh. Julia

    SvarSlet
  8. hvor stort :) du har også mange fine stoffer og det hun har lavet ser super fint ud :)

    SvarSlet
  9. Hej Junette
    HVOR STORT og FANTASTISK samarbejde. Det er bare så yndigt det undertøj, og ekstremt lækkert stylet. Der fik jeg virkelig også udvidet min horisont for hvad man kan med vævet retro stof ;-) og tak for tippet om Madalynnes blog!!

    SvarSlet