fredag den 9. november 2012

Fineste små pakker

Der er mange der har bestilt mine DIY-sæt til at at lave tapet- og papirkugler. Så jeg har været i gang med at pakke dem i små poser. Jeg synes det er blevet så fine. Det er lidt svært med emballage, når man ikke har råd til at få det lavet af en professionel. Så jeg famler mig lidt frem. :-)

I dag tog jeg en dyb indånding og gik ind i en modebutik her i byen, for at høre om de ville købe mine tapetkugler. Jeg var simpelthen nødt til det, fordi de passer SÅ perfekt ind i stilen. De er også til pastel og neon. Så det gav så meget mening at jeg ikke kunne lade være. Og sørme om de ikke sagde ja. Mere om det senere!

Pakkerne sælger jeg både på Trendsales og Etsy




 

21 kommentarer:

  1. Fin emballage du var lavet:) det er de små ting der tæller, som f.eks. Da jeg købte tapet af dig, hvor jeg modtog det med et silkebånd om og et lille visitkort, lækkert:)

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hvor rart at høre. Sommetider går det bare lidt stærkt og så når jeg ikke det der lille ekstra. Men med din tilbagemelding, kan jeg høre at det nytter. :-)
      Tak!

      Slet
  2. Hej Junette
    STORT TILLYKKE med at du modet dig op til at spørge i den mode-butikken, og med at du nu skal få dine fine, fine pastel-kits solgt der inde!! Jeg synes du er så sej! :D

    Dejlig weekend til dig og dine.

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Marthe. Det krævede mod. Er så dårlig til at stå og sælge mig selv.

      Slet
  3. Jeg er vild med indpakningen på dine DIY kits - det ser lækkert ud! Og hvor er du SEJ at du har fået solgt dem til en modebutik :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Er også lige lidt stolt. En lille ting er det, men et stort step for mig.

      Slet
  4. Så er der bestilt 2 pakker med fine kugler - Glæder mig helt vildt til at de skal pynte i mit hjem:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er ikke så meget i tvivl om at de vil passe ind hos dig!

      Slet
  5. Så søte! jeg lagde akkurat noen sånne papir ornamenter i går, med litt restepapir, etter din DIY. Innlegget på bloggen min om det finner du her :

    http://minisjefenogrampen.blogspot.no/2012/11/papir-ornamenter.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Har været inde og se dine. Tak for link! :-)

      Slet
  6. Amen de er jo os bare Så fine junette, helt vildt.... er da spændt på hvor de er landet :-) :-)

    Tror godt jeg ku tænke mig en pastel eller to... med lidt neon i :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er Trine K, som jeg går forbi hver dag når jeg afleverer Sigurd. Synes de passer perfekt til den butik.

      Og jeg tror vist også du skal have nogle. Nu er der jo billeder rundt omkring i blogland med dig og kreativ syslen. ;-)

      Slet
  7. Sikke en god ide at sælge Diy pakker til julekuglerne. Det ser rigtig fint ud. Embalagen ser da bare perfect ud. Man kan meget selv med små midler, bare man er lidt kreativ og det er du jo garanteret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, emballagen er bare cellofanposer med mit visitkort klipset på. Så det var alt sammen noget jeg havde i forvejen.

      Slet
  8. En god ide at lave pakker til din DIY, og pakkerne ser vældig godt og ret professionelt ud! Må jeg spørge hvor du skaffer de gennemsigtige poser? Eller laver du dem selv?
    Glæder mig til at høre om aftalen med modebutikken! Det var modet og godt gået! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt cellofanposerne i en kontorforsyning der hedder Zap-in.

      Slet
  9. Det ville ellers glæde mig at hjælpe dig med design til emballage, hvis du en skønne dag skulle få lyst til nyt : ) Jeg handler også gerne med andet end cool cash ; )
    Hilsen en tidligere tapet-kunde ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for den oplysning. Den vil jeg skrive bag øret!

      Slet
  10. Wow, hvor er du sej:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  11. Jeg synes emballasjen er perfekt! Og en supper idè å selge ferdigepakker til julekuler ;)
    Siri

    SvarSlet