mandag den 5. november 2012

Delicious!

Bliver lige nødt til at lave endnu et indlæg med disse skønheder. De fortjener de, efter det dårlige billede fra i går i meget mærkeligt morgenlys. :-)
På gårsdagens togtur til Kbh efter Sigurd og retur igen, fik jeg lavet en lille bunke ornamenter. Jeg sad i stillekupé og var helt fordybet i mit arbejde med at lime. Da jeg på et tidspunkt kiggede op, opdagede jeg at de nærmeste 6 passagerer sad og kiggede på mig. Og når en var færdig blev der hvisket ord i stil med: wow, imponerende, flot. Jeg elsker at sidde og arbejde i en stillekupé!

 Du kan købe et sæt til at lave kugler selv her:
Trendsales
Etsy

Farverne er nøje udvalgt blandt de pastelfarvede tapeter og papir med neonprint på. Delicious!











7 kommentarer:

  1. Absolutely gorgeous!!

    i'm off to your shop...
    xx

    SvarSlet
  2. De er rigtig fine! Folder man så på øjemål?
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, nej. Der følger en skabelon med, som man folder rundt om. :-)

      Slet
  3. Altså Junette, de er fantastiske:) laver du selv kvasten? Kan godt forstå de gloede i toget, det ville jeg også have gjort, men kun for at kunne gøre dig kunsten efter, tror også jeg må lave nogle flere i år.
    Kh Mia

    SvarSlet
  4. Så fine!! Måtte i etsy shoppen å kjøpe disse ;)

    SvarSlet
  5. Hvor er de altså bare skønne..... Jeg ville også have kigget hvis jeg sad i din kupé :)

    SvarSlet
  6. Så nydelige :) Du er veldig flink!
    fin dag til deg :)

    SvarSlet