søndag den 28. oktober 2012

Så lidt at vise, SÅ meget at fortælle

Sidste uge har været meget begivenhedsrig. Den næste bliver vist kun værre!
Ved snart ikke hvornår jeg skal få tid til at blogge. :-)
Jeg har efter snart 1 års jagt på de helt rigtig lokaler endelig fundet det rigtige sted. Der har været så utrolig mange overvejelser omkring det. Det må ikke være for dyrt, da jeg ikke har den store indtægt i mit firma pga min stærkt begrænsede arbejdsevne. Det skal ligge tæt på mit hjem da jeg ikke er særlig mobil. Af samme årsag skal der være elevator, eller ligge i stueplan. Det skal være indflytningsklar, da jeg ikke selv har midler eller kræfter til dette. Der må ikke være for stort et depositum og ej heller lang opsigelse, da jeg skal kunne komme ud af det igen, hvis min sygdom tager overhånd. Det må heller ikke være for småt, da jeg har brug for lagerplads og et stort arbejdsbord. Desuden masser af dagslys, så jeg kan arbejde med farver og holde depressive symptomer væk. Der må heller ikke være træk og kulde eller larm. Og så skal der helst være folk omkring, så jeg har følelsen af at have kolleger! Altså tilbage og være en del af den "virkelige" verden, så folk med sygdom ikke bliver mit eneste netværk.

Jeg har været tilmeldt alle mulige søgninger på erhvervslejemål og lige pludselig dukkede der noget rigtig interessant op. Jeg ringede straks og var oppe og se det i torsdags. Det var HELT perfekt. Det er et kontorfællesskab på toppen af et hotel. Lysindfald og udsigt er formidabel. Jeg får kolleger, adgang til køkken, rengøring og kan booke større mødelokale. Tænker det kan bruges til blogtræf eller kursus.

Men det bedste af det hele: Mit hjem kan blive et hjem. Og ikke som nu, et stort værksted.

19 kommentarer:

  1. det lyder dejligt jeg xxx finger for at det vil lykkes dig at finde det rette sted og du bliver glad for det :)

    SvarSlet
  2. Lyder bare SÅ godt. Held og lykke med det :)

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det spændende. Jeg håber at det er det rette sted for dig og glæder mig til at høre mere. Held og lykke...

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Hvor dejligt at høre...det var jo betragteligt mere end tre ønsker fra Kinderæg, du skulle have til at gå op. TILYKKE;) Hilsen Marlene

    SvarSlet
  5. Fantastisk...jeg krydser fingre for dig og glæder mig til at se hvad der kommer til at ske fremover. Kram Betina

    SvarSlet
  6. Hvor dejligt for dig!! Glæder mig til at se billeder fra dit nye sted :-)

    SvarSlet
  7. Hvor lyder det fedt! Dejligt at der er lykkedes at få alle ønsker opfyldt :)

    SvarSlet
  8. Hvor er det fedt for dig Junette. Fedt du gør det trods du har dine sygdomme. Jeg beundre dig virkelig, for jeg ved hvordan det er at være syg. Mine symptomer minder rigtig meget om dine og jeg ved hvordan den ene dag kan være ok og næste der kan man intet. Du er sej i mine øjne, du tør og gør og følger dit hjerte og dine begrænsninger. Du har en skøn blog og du kreerer virkelig de smukkeste sager. knus fra Mette

    SvarSlet
  9. Hvor er det fantastisk læsning. Tillykke :-)
    Må indrømme at jeg tænkte "sådan et sted får hun svært ved at finde med alle de krav" men det lyder jo som om, at det hele er ved at gå op i en højere enhed.
    Glæder mig til at læse og se mere om det nye sted :-)

    SvarSlet
  10. ih tillykke med lokalet! Hvor er det dejligt for dig :-)
    Kh Viola

    SvarSlet
  11. Hvor fedt for dig, jeg krydser så mange fingre for dig om at det lykkedes:-)

    SvarSlet
  12. Eller der er måske allerede blevet skrevet under????

    SvarSlet
  13. Har ikke skrevet under, men har fået lejekontrakt til underskrivning. :-)

    SvarSlet
  14. Wow, hvor er det fedt, og jeg forstår dig bare SÅ godt! :-)

    SvarSlet
  15. Hvor lyder det bare fantastisk! Jeg oensker dig al held og lykke med det :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  16. Det lyder jo fantastisk! Håber det falder i hak - det lyder jo perfekt at være på toppen af et hotel - godt med lys, kolleger og styr på de praktiske ting. Krydser fingre for dig.

    SvarSlet