lørdag den 13. oktober 2012

Pasteller og pudebetræk

Jeg smider lige nogle fristende billeder af nye stoffer i min Etsy butik her på bloggen. Jeg kan nemlig se frem til nogle børnefri dage og så har jeg tid til at pakke stof. Kan godt få lidt dårlig samvittighed over de meget varierende leveringstider jeg byder mine købere. Men heldigvis er næsten alle meget tålmodige og har stor forståelse. Det er rart! Tak!

Der er lagt mange nye smukke stoffer ind. Det er fisme utroligt at der bliver ved med at dukke nye skønheder op. Jeg har fundet en stofpusher i Canada, som kan opdrive nogle af mine favoritter. Det er så sjovt at handle der, for min korttidshukommelse er i særlig grad defekt. Luftpost fra Canada er sindssyg bekostelig, så jeg vælger den mest økonomiske, hvilket tager op til 3 mdr. Så når det ankommer, har jeg glemt alt om mit køb og bliver helt vildt overrasket og glad.

Nå men ud over alle de blomstrede pasteller, så er der også lagt en stor bunke pudebetræk på. De plejer at ryge afsted ret hurtigt.





1 kommentar:

  1. Jeg må ha' et Junette-filter på min pc! Sådan et der automatisk blokerer, når du smider fristelser på bloggen, for pyha hvor det kribler:)

    SvarSlet