tirsdag den 9. oktober 2012

Mit eget tapetdesign

For nogle uger siden fik jeg nyhedsbrev fra Spoonflower (det firma i USA hvor man kan få printet sit eget stof), om at de nu også tilbyder print af tapet!
Prøv lige at spørge om jeg blev begejstret? Altså stof er dejligt, men papir er nok det mit hjerte banker allermest for. Så jeg skyndte mig i en ruf at bestille nogle prøver af mine eksisterende designs som tapet. Det er top lækkert! Farverne så fine og klare, at det er en fornøjelse for øjnene.
Aj, hvor skal jeg snart til at lave nogle flere mønstre. Når jeg en gang om 100 år får tid og overskud til det. :-)




22 kommentarer:

  1. Hvor fedt Junette. Det ser totalt godt ud :-)

    Kh

    SvarSlet
  2. HVOR FEDT!!!! Kommer der noget til salg i din lækre shop..?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved det ikke helt. De vil komme til at koste 20 kr for et ark i A4 størrelse. Jeg ved ikke om det er så interessant med den pris så?

      Slet
  3. Junette, du er bare så dygtig. Det er så funky dine tapeter. You Rock!!

    SvarSlet
  4. Det er virkelig fint at man kan bestille sit eget design. Er du tilfreds med papirskvaliteten på det? Syntes jeg læste på en anden blog for nyligt at det var meget tyndt, men måske jeg husker forkert...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes ikke det er tyndt. Nu har jeg jo ca 150 forskellige tapeter at sammenligne med og har mange der er både mere kraftige og mange der er tyndere.
      Det her er papirtapet og ikke non-woven som feks PIP tapeter.
      Hvis det er træls og buler, når der kommer lim på, skal jeg nok advare om det! :-)

      Slet
  5. hvor er det sejt. Kan godt lide det første :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot! Jeg har også kigget på spoonflower men var bare i tvivl om det var en god forretning, da de jo efterfølgende ejer rettighederne til ens designs, som jeg har forstået det? Er det kraftig tapet kvalitet de trykker på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror ikke at det er en speciel god forretning for det er jo dyrt at få lavet.
      Jeg tror ikke de ejer rettighederne til ens design. Man bestemmer selv om ens design skal være til eget brug eller at andre kan bestille det. Hvis det er public og nogen bestiller spoonflower stof med ens design, så optjener man spoondollars, til at bestille stof for.

      Slet
  7. WAU hvor vildt - er da nødt til at se det live - på en hel væg. Især det som du har på baggrunden her på bloggen - sætter du det i produktion, sådan rigtigt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det har jeg ikke umiddelbart planer om. I hvert fald ikke med de her mønstre, så skal de være noget bedre. :-)

      Slet
  8. Fantastisk! Er A4 eneste mulighed?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det var bare for at illustrere hvad prisen bliver.

      Slet
  9. Wow, de är så läckra! Jag vill gärna köpa den randiga, den är awesome!

    SvarSlet
  10. Rigtig sjov idé, når man som dig er så dygtig til at lave mønstre:-)
    Knus fra Kate

    SvarSlet
  11. Hvornår kan man købe dem søde Junette ? Jeg vil rigtig gerne have en væg eller to med noget af dit tapet <3

    SvarSlet
  12. Jeg ville stadig være vildt interesseret i at købe noget selvom det koster 20 kr. pr. A4 :) synes det er super flot! Specielt det som er magen til din baggrund her på bloggen

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Hej Junette
    De er helt vildt flotte! ! Jeg bestiller gerne af dine print! :-) Hvor meget vil der være for 1 rulle tapet?

    Kh Marthe

    SvarSlet
  14. En rulle som måler 60 cm i bredden og 365 cm i længden koster 350 kr. Så kommer der moms, told og fragt oveni.

    SvarSlet