tirsdag den 2. oktober 2012

Mine seje udenlandske kunder


Jane Foster, UK
Lisa Jane, UK
Silly Old Suitcase, Holland
Needlewokka, Japan
Krakracraft, Slovenien
En af dukkerne fra Krakracraft er endda bliver opkaldt efter mig!
Hende her hedder også Junette
Der er sikkert mange flere derude, som syr og sælger smukke ting hvor mine tekstiler er brugt. Jeg har kun lige nævnt dem som jeg kunne huske og kender fra Etsy. Hvis du er en af dem jeg ikke har nævnt, så link gerne i en kommentar! Jeg elsker at se kreationer med tekstiler fra min samling.


Edit: Halløjsa, jeg glemte lige hende her, som er noget af det mest uimodståelige:
Alice Apple, UK

6 kommentarer:

  1. Wauw nogle fine ting. Hvor må det være spændende at inspirere folk i så mange lande. Og hvor skægt at se hvad der bliver lavet af krea rundt om i verden.

    SvarSlet
  2. Making beautiful things with amazing fabrics is so much fun!

    Thank you and have a nice day!! xx

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine! Kan se at jeg følger flere af dem i forvejen, men skønt med link,så man kan få øjnene op for nye spændende blogs.

    SvarSlet
  4. Wow, nogle fine ting! Hvor sjovt at se hvorledes andre bruger de smukke tekstiler! : )

    Håber du har en dejlig dag!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  5. I love your collection very much.
    I'll visit your shop again soon!

    Thanks.

    needlewokka
    Kayo

    SvarSlet
  6. I love your etsy shop and visit regularly. Thanks the the mention and the kind words! xx

    SvarSlet