mandag den 15. oktober 2012

Mere tapetdesign på vej

Jeg har i dag leget med Photoshop og indscannede tapetcirkler. Det er der kommet dette mønster ud af. 
Muslingegitteret er et af grundmønstrene inden mønsterdesign. Det er ret simpelt, med cirkler man lægger ovenpå hinanden, som var det tagsten. Har dog ikke erfaring med sidstnævnte, så dont shoot me, hvis jeg tager fejl.

Jeg kan enormt godt lide farvespillet man kan få frem i vintagetapeterne. Hvad synes du?

Den færdige rapport, som danner mønsteret, når den bliver gentaget

På Spoonflower kan man se et preview af hvordan det vil se ud på en væg

Her er mønstret lidt mere avanceret, men mit udgangspunkt er stadig de tapetcirkler der er scannet ind på computeren

Samme udgangspunkt med en anden symmetri

6 kommentarer:

  1. WOW det ser lækkert ud. Jeg er pjattet med nr. 1 og 3. Godt arbejde!

    SvarSlet
  2. Det er rigtigt lækkert ud- dem begge! ;)

    SvarSlet
  3. Wow! De är vidunderliga! Jag skulle helst ha 3:an på en vägg hos mig. :)

    SvarSlet
  4. Dear blogger
    I like your blog
    It really is very useful and great

    --------------------------------
    welcome to my blog
    http://www.homedesign9.com/
    Interior Decorating, Home Design, Room Ideas

    SvarSlet