søndag den 14. oktober 2012

Kastanieknald, en opgraderet udgave

Jeg må indrømme, at jeg er ikke særlig meget til alt det der årstidsbestemte lir som ungerne laver i institution og skole. Jeg er i hvert fald holdt op med at græde af glæde og stolthed, som jeg gjorde de første gange. :-)
I går var Dinabarnet hjemme ved sin Bedste. I dag kom hun hjem med en spand kastanjer. Meget stolt sagde hun: "og jeg har samlet dem i en af de store spande!"

Hun har allerede lavet mange i SFO´en med restegarn i tvivlsomme farver og kvaliteter.

Så jeg fandt lige nogle lidt mere delikate materialer frem. Jeg har ret meget broderigarn som jeg har arvet og fundet på genbrug. Genbrug er genialt når man skal finde kvalitet til små priser.

Så her er der kastanieedderkoppespind eller hvad det nu hedder, i smukke farver! Broderigarn giver den smukkeste overflade som skaber blikfang.
Materialer:
-broderigarn
-kastanjer
-perler
-tandstikker


Man kan lige dyppe spidserne i lim, for at få perlerne til at sidde godt fast på stikkerne




6 kommentarer:

  1. Ja det er smukt. Højner lige niveauet - og det gør jo ingenting. Nu er den da fin nok til at hænge hvor som helst :-))

    SvarSlet
  2. ahhh Junette, for dælen, du kan bare det der :-) :-9

    Jeg bøjer mig i støvet, lavede selv 3 forleden, de skulle fødselsdagspynte her i huset... Men de er pinligt grimme i forhold til dine.... wauw

    SvarSlet
  3. Årh, helt klart det flotteste kastanjepynt set længe!! Du har ret, broderigarnet gør det godt nok lækkert!

    SvarSlet
  4. De er virkelig flotte! Hold da op!! :)

    SvarSlet