søndag den 21. oktober 2012

Det mest sindssyge juletræstæppe

Min mor er gået i gang med at sy juletræstæpper som hun skal have med på julemarked. Hende og en veninde havde først lavet et i lidt for oplagte julede stoffer. Men trods stofvalget, var det saftsusemig flot!
Jeg kom så med nogle af mine stoffer som jeg synes de skulle eksperimentere med.
Resultatet er bare for sindssygt. Det er så smukt! Og fyldt med detaljer: hjemmelavet kantbånd, dollies, skindflæser med guld på, kant lavet af striber fra sengetøj i skandinavisk/hollandsk stil og syet med neongrøn tråd.
Der er brugt 3 dage og 2 mand på at lave tæppet og kommer til at koste 1500 kr

Neongrøn tråd


Retrostof+julestof

Skindkanter med guld

Julestof, dollies, hjemmelavet kantebånd
 
Tror der er brugt mindst 20 meter kantebånd!

Detaljer

Tjek lige hvordan der lige er kommet tungekanten med på stoffet til venstre

10 kommentarer:

  1. Hold nu lige op! Det er smukt. Så enkelt kan det siges.

    SvarSlet
  2. Det er helt klart det smukkeste juletæppe, jeg nogensinde har set. Farvekombinationer, mønstre, syninger, det hele går op. Super smukt :)

    SvarSlet
  3. Wauw jeg er målløs. Sikke et flot stykke arbejde og smukke farver.

    SvarSlet
  4. Helt afgjort det fineste juletræstæppe jeg har set :-) send rosen videre til de dygtige damer.

    SvarSlet
  5. Snyggt! Det var ett lågt pris för allt det arbetet tycker jag, bara materialet måste ju ha kostat en hel del?

    SvarSlet
  6. Er du rundtosset mander, hvor er det smukt!!!

    SvarSlet
  7. Meget inspirerende, og så kan man holde ud at se på det hele året.

    SvarSlet
  8. Hold da op et arbejde - meget gennemført og jeg kan godt lide at det er lidt anderledes.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet