tirsdag den 23. oktober 2012

blOggers corner

Her er mit bidrag til BLOGGERS CORNER på Kreative Dage i kommende weekend.
Synes det har været et rigtig hyggeligt projekt og har givet mig inspiration til at lave flere projekter med retrostof limet på pap (æske).

Min inspiration kommer fra en farvecirkel.
Jeg har limet stoffet på det på med bogbinderlim, som tørrer mat op og gør at der ikke kommer skjolder på stoffet.
Kanterne har jeg givet en tur med min datters glimmerlim, som virkelig kommer til sin ret!




9 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk- og ærgeligt, at jeg bor så langt væk! :)

    SvarSlet
  2. Den er virkelig fin, Junette : ) Bogbinderlim, hvad er det/ hedder det dét, hvis jeg nu skal i butiken og købe det? : )

    Hilsen en begynder når det kommer til at tapetsere / klistre ting... ;-)

    (Marthe)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er limlak. Og ja, det hedder bogbinderlim :)

      Slet
    2. Hej Simone
      Tak for svar : ) Godt at vide, når jeg nu står der og skal købe ;-)

      Kh Marthe

      Slet
    3. Nej nej. Bogbinderlim er ikke det samme som limlak/decoupagelim.
      Bogbinderlim hedder bare bogbinderlim:
      http://www.grafical.dk/Pages/Search.aspx?search=bogbinderlim

      Slet
  3. Det er super flot, glæder mig til at se dem alle sammen samlet på standen...

    SvarSlet
  4. Å vad läckert, underbara färger :)

    /Mia

    SvarSlet