torsdag den 27. september 2012

Usandsynligt heldigt tapetfund!

I dag kom posten med en hel utrolig ventet pakke.
Jeg har nemlig været så heldig at få fingre i 1½ rulle tapet med dette ultra populære print.
Jeg har aldrig set denne farve til salg før. Jeg fandt det på ebay, hvor jeg køber det meste af mit stof og tapet. Lige da annoncen var oprettet, skrev jeg til sælger og bød hende mit smertegrænse bud, mod at hun ville sælge til mig med det samme og lukke annoncen igen. Det ville hun heldigvis gerne!
Det var med is i maven jeg gjorde det, for jeg kunne risikere at hun sagde nej og at auktionen ville løbe op i en endnu mere sindssyg pris end den jeg kunne byde.

Derudover er der også kommet et par andre ruller som også har lækkerhedsfaktor. Labre farver, de lilla og turkis!
På et eller andet tidspunkt skal noget af det nok komme til salg i min Etsy butik.









17 kommentarer:

  1. Man har lov at være heldig! Hvor ser de to andre tapetvarianter også bare rigtig godt ud! :o)

    SvarSlet
  2. Øj jeg tror da nok jeg skal holde øje med din shop! Jeg ville elske et stykke af den lilla:-)

    SvarSlet
  3. Ej, Junette!
    Hvor ER du heldig! ! Jeg <3 det! Uh, uh,-jeg vil også holde øje med din shop!

    Dejlig aften videre!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  4. Gjett om jeg vil kjøpe av deg da!!! Gleder meg til å finne dem i din shop!!!!!!!!!

    SvarSlet
  5. Uhh.. Sikke noget skønt tapet. Tror der bliver rift om det, når det engang ender i shoppen! :D

    SvarSlet
  6. Fedt! Og ja - det er med is i maven man skriver og hører til et direkte salg :-) Men det er jo det, der er sjovt ved det her, ikke? At finde de gode sager - og også ende med at få dem - på den ene eller den anden måde :-)

    Fede fund!!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Junette for søren altså! Tillykke :-)

    SvarSlet
  8. Det er så flot det print!! Jeg har lige syet en pude af det (den kan ses her: http://pescnosblogshop.blogspot.dk/2012/09/lilla-pudebetrk.html), og hvor ville jeg elske at få fingre i noget tapet også. Må hellere holde øje med din butik :)

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Det er SÅ fint! Jeg har stoffet og kunne da også godt drømme om et stykke tapet :)

    SvarSlet
  10. Wooooow! Gissa om jag vill köpa?!?!! :)

    SvarSlet
  11. suk, det er smukt...det ville jeg også elske at kunne købe en bid af.
    KH Mia

    SvarSlet
  12. Vil lige høre om du vil sælge en hel rulle og hvis ja, hvad er prisen ? Det er den med de fine haner på.

    Hilsen Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg sælger kun dette i metermål desværre, da jeg selv skal bruge noget af det til projekter. Det har også været for dyrt til at jeg kan sælge det som hel rulle til en fair pris. Har selv givet 600 kr.

      Slet
    2. Det er bare i orden. Tak alligevel.

      Hilsen Gitte

      Slet
  13. Wauv... Det er jo helt fantastisk:) forstår godt, at du er helt oppe at køre!

    / Kathrine.

    SvarSlet
  14. Supersmukke tapeter, du er bare så god til at finde de gode ting. Hvor er vi heldige, at du gør arbejdet, og vi andre kan få lov at købe af dig :)

    SvarSlet