søndag den 30. september 2012

Svaret på hvad jeg har gang i

Frugtkasser og regnbuedåse.

Til frugtkasserne har jeg brugt 2 strimler a 2,5 cm. Supernem og billig måde at opgradere disse kasser. Hvis tapetet koster 100 kr pr meter er der materialer for 5 kr per kasse.

Regnbuedåsen er en upcycled tobaksdåse. Jeg har limet strimlerne skråt på. På den måde er der ingen overgang der hvor tapetet starter/slutter. Dermed er der heller ikke nogen bagside og dåsen er pæn hele vejen rundt. Jeg har efterfølgende lakeret med dekopagelak. Det er superlækkert med regnbueeffekten!





første strimmel bliver limet på

flere strimler kommer på.
Det overskydende tapet bliver klippet af foroven og forneden for hver strimmel.

Tapeterne som jeg har brugt er fra min egen etsy shop og fra Retrovilla.

5 kommentarer:

  1. Se det kalder jeg genbrug på den fede måde! Smuk smuk dåse! Og kasserne også :o) Fantastisk ide, Junette!

    SvarSlet
  2. Endnu flere skønne sager fra dig!!

    SvarSlet
  3. Hej Junette
    Du er så fantastisk kreativ! Smart måde at lime strimlerne på, det ser bare så nyt og fedt ud! <3

    Smil fra Marthe

    SvarSlet
  4. Waw hvor er de fede de frugtkasser, godt tænkt!!

    SvarSlet
  5. Jeg er vild med frugtkasserne, det rå træ mod det fine tapet :)

    SvarSlet