onsdag den 26. september 2012

Malebogsmor

Sommetider, klokken meget-tidligt-søndag-morgen, kan Dinabarnet finde på at spørge mig om jeg ikke vil tegne noget helt vildt svært. Som regel mumler jeg ja, fordi så får jeg fred og lov at sove videre. :-)
Når jeg så vågner op, sådan rigtigt, skal hun også nok minde mig om hvad jeg har sagt ja til!

Denne weekend havde jeg åbenbart sagt ja til at tegne en manga-katte-pige, som hun kunne farvelægge?!

Det tog nok lidt længere tid end hun havde regnet med, men jeg kan altså ikke bare ryste sådan noget ud af ærmet. Resultatet blev dog tilfredsstillende i barnets øjne. Faktisk så meget at hun tog den med i skole, hvor de kopierede den i SFO´en så alle interesserede kunne få lov en kopi. Det var vist meget fedt at kunne sige man har en malebogsmor.

Jeg er glad for at jeg blev "tvunget" ud i at tegne igen. Det er længe siden. Jeg slapper bare så meget af med det og efterfølgende at farvelægge. Her er der 2 versioner, en der er farvelagt med layouttusch og en med farveblyant?
Hvilket en kan du bedst lide?




Hvis du eller dine børn har lyst må denne tegning meget gerne printes og farvelægges.
Åbnes i nyt vindue ved at klikke på tegningen og kan derefter printes i fuld størrelse.

7 kommentarer:

  1. Den er godt nok skøn! og hvor er hun bare dygtig til farvelægge!

    SvarSlet
  2. Seje dig, og seje tegning... Tror dog Marcus ville glo lidt hvis jeg printede den ud til ham - og Alba ville nok bare prøve at spise den *fnis*

    SvarSlet
  3. Hold da kæ.. Junette hvor er du bare dygtig - du burde da lave børnebøger også!!

    SvarSlet
  4. Fantastisk flot tegning. Hvor er du dygtig.

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Du er for god! Jeg sværmer mest til udtrykket med farveblyanterne - skønne farver.

    SvarSlet
  6. Umiddelbart den med tusch fordi stilen passer til de klare farver, men tæt på
    Vinder blyanterne klart, jeg elsker de bløde overgange og mulighederne for skyggelægning. Fin tegning - sejt med sådan en mor :)

    SvarSlet