søndag den 30. september 2012

Hvad har jeg gang i? Samt nyttige tips til krea-udstyr!

Jeg havde et lille hurtigt projekt i tankerne med disse tapet strimler, men efterhånden som arbejdet tog om sig, ændrede mine planer sig.
Kan du gætte hvad jeg laver?

Det er med at have udstyret i orden, hvis strimlerne skal være præcise.
Jeg bruger et såkaldt selvreparerende skæreunderlag, rullekniv og patchworklineal. De grå underlag holder bedre end de grønne og er tilmed billigere. Jeg kan ikke anbefale de billige rulleknive, da de let kan rulle skævt. Det er også ultradeluxe vigtigt at lineal har skridsikker gummi til at holde på det emne man skærer i. Min mor har sådan en som hun købte for 20 år siden. Min er en nutidig udgave, hvor jeg selv har monteret gummidutter.




4 kommentarer:

  1. Hmm... Det første jeg tænkte var, at det mindede mig om din blogs baggrundsbillede med alle de strimler! :D Men jeg kommer nok til at give fortabt på den ellers.. ;)

    SvarSlet
  2. Hm! du har fået fat i en gammelt skuffedarius med 50 smalle skuffer, som du vil beklæde :)

    SvarSlet
  3. Jeg tænkte også straks "jule-stjerner". Min svigerinde laver nogle mega fede af slagsen som er fine året rundt, så hvis det ikke er det du har gang i, kunne det være en fremtidig idé :-)

    SvarSlet