fredag den 14. september 2012

Fotos, pictures, billeder, upload

I disse dage står den på fotografering i stuur stuur stil.
Jeg har en ven som hjælper mig med at tage billeder af mine tekstiler og tapeter, så jeg kan lægge det på Etsy. Jeg ved ikke hvad det er med mig og kameraer, men jeg ender altid med at jeg må låne andres. Det kan enten være noget med sand i kameraet, smadret skærm, eller batteriopladere der forsvinder (er oppe på 3 forsvundne opladere, til mit aldeles outdatede kamera). Måske vi er ude i noget med at skæbnen giver mig et vink eller 5 med en vognstang, om at jeg skal lade andre om at tage billeder. Skæbne, I hear you!


I weekenden står den på fotografering af alle de ting som var med på marked for nogle uger siden. Glæder mig til at få taget nogle gode billeder af de smukke smukke kreationer!

2 kommentarer: