mandag den 10. september 2012

En DIY uden titel


Jeg er ret sikker på at hvis jeg inkluderede ordet "fingerstrik" i min titel, så var der nok ingen der ville klikke på dette indlæg. Derfor overskriften uden titel. Så bliver læseren måske nysgerrig og giver det en chance. :-)

Min datter har startet en fingerstrikkeklub i skolen og vi er derfor beriget med kilometervis af fingerstrik. Jeg synes det er ret grimt og unyttigt, men det kan man jo ikke sige til børnene, vel? Så istedet har jeg prøvet at finde ud af en måde at gøre det pænt og nyttigt.

Here goes:




Dinabarn, som synes det er "mega nice"

Fingerstrikket her er den avancerede med hele 3 tråde. 




9 kommentarer:

  1. Hun er så sej, hende din Dina... Jeg husker en der hæklede/vævede (hvad man end skal kalde det) al fingerstrikken sammen til et tæppe

    SvarSlet
    Svar
    1. God idé, for dem som kan finde ud af at hækle tæpper. Har beundret dem som kan lave deres egne kludetæpper.

      Slet
  2. Jeg har lavet fingerstrik til et tørklæde, som jeg selv syntes blev ret fint, måske jeg skal vise det frem inden så længe :-)

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, gør endelig det. Jeg vil gerne se flere idéer med fingerstrik. Fine idéer er kærkomne!

      Slet
  3. Nårh det er da fint. Og jeg læser altså så gerne dine indlæg så der skal mere end en overskrift med fingerstrik til at holde mig fra at følge med;-))
    Kate

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød. Måske det bare er mig som synes at fingerstrik er forfærdeligt. :-)

      Slet
  4. Snyggt! Dina halsband är så inspirerande!
    Ja, fast det är ju hela din färgglada värld här förstås, galet härlig och inspirerande! I like! A lot! :)

    SvarSlet
  5. Haha - det er sjovt, jeg tror faktisk at jeg netop ville klikke på dit indlæg, hvis du havde skrevet fingerstrik. Jeg diskuterede forleden med en kollega, hvordan det nu lige er man laver fingerstrik. Hun har nemlig et barnebarn, der er ved at være i den alder, hvor det kunne være sjovt. Jeg kunne bare ikke huske det.

    Hvor er Dina fin med sin halskæde. Super sej mor, der laver seje halskæder:-)

    SvarSlet