søndag den 19. august 2012

✿ Fortryllende aften

I går var jeg i byen! Rigtigt! Sådan noget med at gøre det bedste ud af mig selv, mødes i godt selskab, spise på restaurant og drikke vin og sjusser.
Jeg var til genforening med dem jeg har gået i folkeskole med. Det var så befriende at mødes med dem man er vokset op med og som man deler sit fundament med.

Vi var på en skøn restaurant med gode rammer og vi kunne gå ud på terrassen mellem retterne og nyde den meget lune aften og nat. Jeg kom sent hjem og sent i seng. Jeg kommer så sjældent ud, fordi jeg sjældent er uden børn, er lidt nervøs for at drikke alkohol pga diabetes, ikke bryder mig om at være i lokale med for mange mennesker og larm.

Men i går var magisk og jeg holdt ud til kl 3.30.

Jeg havde nogle timer for mig selv inden jeg skulle afsted og der hyggede jeg mig med at finde ud af hvad jeg skulle have på, og fikse nogle accessories sammen.

Mine favoritfarvesammensætning når jeg skal være fin, er lyseblå og rød. Som regel har jeg altid en sort kjole af en art på. Jeg er ikke modeblogger, men kreablogger og derfor viser jeg mit outfit, fordi alle accessories er hjemmeflikkede :-)



Røde laksandaler (fundet sidste år til 300 kr)
Læderarmbånd, øverste med malede firkanter, nederste med sort/hvid harlekinmønstret maskingtape
Lyseblå neglelak
Hjemmeflikkede øreringe med sort sløjfe og røde perler med glimmer
halskæde med lyseblå malede trækugler og sort/hvid stribede mellemled

3 kommentarer:

  1. De lækreste accessories og de er unkikke så fedt.

    SvarSlet
  2. You go, girl :o)

    Det lyder som en fed aften i byen. Skønt når det hele går op i en højere enhed og man bare morer sig på den afslappede og uanstrengte måde..

    SvarSlet
  3. Skønne accessories!

    Dejligt med så vellykket en genforening :).
    Jeg har sjældent hørt nogen omtale mødet med deres gamle klassekammerater som fortryllende og befriende, men hvor er det dog dejligt at det kan være sådan :).

    Kh maj

    SvarSlet