lørdag den 11. august 2012

Favorit spraymaling give away

Der er mange der har stillet spørgsmål omkring spraymaling efter at jeg har vist mine spraymalede projekter her på bloggen.
Jeg vil rigtig gerne dele mine erfaringer!



Nu er jeg ikke typen der synes det er så fedt at gå i byggemarkeder (eller at shoppe andre steder end på nettet, sådan helt generelt faktisk).
I min søgen på maling fandt jeg den lækreste netshop Run for Cover med et stort udvalg af spraymaling. 
Jeg kan godt lide pæne dåser! Og her kan man få spraymaling, hvor emballagen ligner eksklusiv hårlak! Hvor fedt er det ikke lige? Jeg synes det er toppen!
Jeg tror i øvrigt at shoppens primære målgruppe er lidt mere ligeglade med om dåserne ligner beauty produkter. Det ser ud til at deres primære målgruppe er lidt mere hiphop og skateragtige end pastelelskende kreabloggere. :-)
Der er mange forskellige mærker og jeg har været igennem flere af dem (altså dem med pæne dåser). Min absolut favorit af dem, er den der hedder MTN 94
Rimelig pæn, ikk?

Plusser:
-Dækker bedre end de andre malinger jeg har prøvet.
-Pæn dåse.
-Overfladen er mat og blød. Lidt ligesom foundation. Man får sådan lyst til at ae det man har malet. Seriøst.
-Spraymaling lugter! Period! Men denne dufter af marcipan og neglelak.
-Der findes mange farver. (66 forskellige)
-Der findes lækre farver som pasteller og neon. Win!
-Det er den maling jeg har prøvet, som er lettest at styre så der ikke kommer løbere.
-Mega nice pris. 35 kr stykket eller 30 kr hvis du bestiller over 10 stk.

Minuser:-Der findes et andet mærke med en lidt pænere dåse.
-Farvekoderne på shoppen er lidt lysere end de virkelige farver. Så jeg blev lidt overrasket fordi farverne var mørkere end forventet. Men nu ved jeg det, så når jeg bestiller igen bliver jeg ikke overrasket. Det er også muligt at det bare er min skærm. Farver og computerskærme er sommetider en videnskab....

Og nu til det rigtig sjove!
Jeg har kontaktet webshoppen Run for Cover, hvor jeg køber min maling, for at høre om de ville sponsorere en gave til mine læsere. Det vil de gerne! Så nu har I, søde læsere mulighed for at vinde 6 dåser af min favoritspraymaling: MTN 94.
For at deltage skal du bruge den widget her i indlægget. Det er ikke nok at lægge en kommentar. Det er ikke mig som manuelt trækker en vinder nemlig. Vinderen bliver trukket af min widget, så hvis du ikke bruger den er du ikke med i lodtrækningen.

Hvis du køber maling på Run for Cover som jeg har gjort, så kan du få en pose ekstra dyser med, hvis du bruger rabatkoden "patternlike". Det er altså ret praktisk med ekstra dyser, fordi de stopper let til.

EDIT: Husk nu at skrive hvilke farver du ønsker i din kommentar. Det er dem du får hvis det er dig som vinder!


Et lille PS her i bunden. Jeg får ikke selv noget for dette indlæg. Jeg har kontaktet butikken, fordi jeg synes det er et godt sted at handle og fordi jeg har fundet mit favoritmaling over dem alle. Om butikken havde sagt ja eller nej til at sponsorere denne give away, er uden betydning. Jeg ville have skrevet om mine erfaringer med denne maling alligevel. Måske bare med knap så mange links. ;-)

87 kommentarer:

  1. Jeg har lidt forskellige projekter i tankerne hvor jeg godt kunne bruge følgende farver: RV183 - BERYL GREEN, R5018 - TURQUISE, R9011 - BLACK
    Derudover ville jeg nok vælge følgende til sjov og eksperimenteren: RV - FLOUR YELLOW, RV - FLOUR GREEN, RV102 - DALAI ORANGE

    SvarSlet
  2. Hvor lækkert, jeg vil rigtig gerne være med, ville helt klart vælge nogle af neon farverne og nogle grønlige og gule farver, det er sørme svært at vælge nogle få ud for der er vildt mange lækre farver

    SvarSlet
  3. Det vil være så lækkert med farverige dåser spraymaling lige klar fra lageret, når jeg får lyst til at slæbe et møbel-fund med hjem fra et loppested.

    Følgende (mest lyserøde/pinke) farver kunne jeg sagtens forestille mig på min hylde:
    RV145 - ERASMUS GREE
    RV - FLOUR PINK
    R1021 - LIGHT YELLOW
    RV149 - HYDRA BLUE
    RV165 - ORCHID PINK
    R4010 - MAGENTA

    SvarSlet
  4. Mmm spraymaling how I loves it. Vil elske at tilføje lidt neon til min beskedne samling :-)

    SvarSlet
  5. åh jeg ville elske at vinde denne give away, jeg har 6 sættekasser der skulle forkæles i stedet for at stå urørt på loftet.

    og jeg vil give dig ret, det er virkelig go maling, jeg har dog kun prøvet sort og hvid.

    Så jeg ville vælge

    Farver:
    RV - FLOUR YELLOW
    RV - FLOUR GREEN
    RV - FLOUR BLUE
    RV - FLOUR PINK
    RV173 - ULTRAVIOLET
    RV116 - BLOOD RED

    samt en masse andre, de er jo for lækre.

    SvarSlet
  6. wauw jeg er med!! uanset hvad tror jeg, at jeg må forbi den buttik i cyberspace.
    kh viola

    SvarSlet
  7. Jeg er helt sikker ned for står her den 1 sep og overtager min nye lejlighed, hvor der helt sikkert vil komme en helt masse møbler og ting som skal males.

    Hilsen Mette Pehrson

    SvarSlet
  8. Det må vist være chancen for at afprøve spraymaling af møbler - har luret på det et stykke tid :)
    Jeg ville helt sikkert vælge:

    Party yellow (FEDT navn til en spraymaling!), Erasmus Green, Electric blue, Magneta, Beryl Green. Hydra blue

    Og mange mange flere..... :)

    SvarSlet
  9. Jeg vil rigtig gerne deltage i din giveaway! Håber det er okay at kommentere her, for det andet kan jeg simpelthen ikke få til at virke!
    Tak for gode fif om spraymaling :)
    Venlig hilsen, Line

    www.tiptaptonde.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er desværre nødt til at bruge den widget, hvis du vil deltage. Det er den som trækker vinderen og ikke mig.

      Slet
  10. Svar
    1. Du skal bruge ovenstående widget for at kunne deltage. I din kommentar skal du skrive hvilke farver du ønsker.

      Slet
  11. Hej. Vil meget gerne deltage. Syntes det er nogle rigtig flotte farver. Kan ikke helt bestemme hvilke jeg kunne tænke mig. Men har et gammelt byhus som bliver brugt til sommerhus hvor de rigtig vil gøre sig gældende . Jette S

    SvarSlet
  12. Jeg har stadig min spraymalings"dåb" tilgode endnu, så det her ville da være alletiders chance for at prøve mig ud i den verden. Skulle jeg være heldig at vinde ville jeg vælge følgende farver:

    Flour yellow
    Flour pink
    Erasmus green
    Beryl green
    Ultra violet
    Flour green

    SvarSlet
  13. Jeg vil vildt gerne prøve spraymaling, og jeg har tænkt på det flere gange, men er som andre her ikke kommet i gang. Jeg ville vælge mint farver og gule farver, tror jeg:-). Jeg er helt klart med i din give away.

    SvarSlet
    Svar
    1. Husk at skrive hvilke 6 farver du ønsker. Det er dem du vinder.

      Slet
    2. Så tror jeg at jeg har tilmeldt mig rigtig:-)
      Jeg vil gerne vinde disse farver:

      R1021 - LIGHT YELLOW
      RV - FLOUR GREEN
      RV145 - ERASMUS GREEN
      RV149 - HYDRA BLUE
      RV - FLOUR PINK
      RV173 - ULTRAVIOLET

      Slet
  14. Hej Supe fed give away...
    Jeg ønsker:
    RV 17, RV116, RV16, RV20, RV - FLOUR ORANGE, RV165 - ORCHID PINK
    Kh Eline

    SvarSlet
  15. Vilken härlig give away! Om det är ok att vara med från Sverige så vill jag gärna vinna dessa:
    RV116 - BLOOD RED
    RV - FLOUR ORANGE
    R1021 - LIGHT YELLOW
    RV - FLOUR GREEN
    RV145 - ERASMUS GREE
    RV - FLOUR BLUE

    /Sofia

    SvarSlet
  16. Mine ønsker:
    R9010 - WHITE (x2)
    R1021 - LIGHT YELLOW
    RV16 - PISTACHIO GREEN
    RV145 - ERASMUS GREEN
    RV149 - HYDRA BLUE

    Super fed give away!

    SvarSlet
  17. jeg er til de turkise farver:)

    SvarSlet
  18. Nøj hvor gad jeg godt vinde den her! Jeg ønsker disse farver:

    White
    Light yellow
    Erasmus green
    Hydra blue
    Rita grey
    flour green

    Kh Eva

    SvarSlet
  19. R9010 - WHITE
    RV116 - BLOOD RED
    RV - FLOUR PINK
    2 x RV165 - ORCHID PINK
    R4010 - MAGENTA

    jeg xxx finger og tæer og håber jeg er heldig :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  20. R9010 - WHITE
    RV142 - GEMINI GREEN
    RV118 - RITA GREY
    RV136 - INCA BROWN
    RV170 - PERSIA VIOLE
    RV200 - PLANCTON

    SvarSlet
  21. Med store problemer med at vælge er valget faldet på farverne: Hydra blue, Rita grey, Party yellow, flour pink, flour, yellow, flour orange...

    Men tror helt sikkert at jeg ville være nødt til at tilkøbe lidt flere af slagsen :0)

    SvarSlet
  22. Nu MÅ jeg simpelthen prøve det her spray maling! Jeg har så mange småprojekter, som jeg godt kunne tænke mig at komme igang med.
    Hvis jeg bliver den heldige, ønsker jeg mig farverne: Light yellow, pistachio green, erasmus green, persia violet, orcid pink og flour orange :)

    SvarSlet
  23. Jeg ville elske at vinde disse:

    RV - FLOUR GREEN
    RV - FLOUR BLUE
    RV173 - ULTRAVIOLET
    R1021 - LIGHT YELLOW
    RV149 - HYDRA BLUE
    R4010 - MAGENTA

    SvarSlet
  24. Det er en fed giveaway!

    Jeg vælger disse farver:
    RV - flour green
    R1021 - light yellow
    RV - flour pink
    RV145 - erasmus green
    R9010 - white
    RV149 - hydra blue

    SvarSlet
  25. R5018 - TURQUISE
    RV149 - HYDRA BLUE
    RV - FLOUR GREEN
    RV154 - TWISTER BLUE
    RV118 - RITA GREY
    RV - FLOUR BLUE

    SvarSlet
  26. Jeg handler selv hos dem! Skide søde. Desværre havde de ikke meget sidst jeg var der så der prøvede jeg creas på store kongens gade. Lidt dyrere men de havde tilbud
    Nu mine ønsker : ( svært at vælge!)
    Rv142 gemini green
    Rv flour blue
    Rv165 orchid pink
    Rv149 hydra blue
    R5018 turquise
    Rv20 party yellow
    Rigtig fed giveaway! Håber jeg vinder. Fortsat dejlig dag!

    SvarSlet
  27. R9011 - black
    R9010 - White
    R4010- magenta
    Rv174- Venus violet
    Rv- flour pink
    RV154 - Twister blue

    SvarSlet
  28. Hej
    RV - flour pink
    Rv - flour green
    RV - flour blue
    RV 16 - pistachio green
    R9011 - black
    RV149 - hydra blue

    SvarSlet
  29. Hvordan er de forhold til Belton Molotow?

    Må også deltage - lidt senere :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Æææv ;D Det var bare fordi du skrev du havde været lidt rundt og prøvet diverse. Molotow er også til grafittifolk og ret brugt i blogland :D

      Slet
  30. RV118 RITA GREY
    RV105 TANGERINE
    RV142 GEMINI GREEN
    RV 145 ERASMUS GREEN
    RV170 PERSIA VIOLET
    RV88 SINGLE PINK
    Ih, hvor vil jeg gerne vinde de 6 farver.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  31. Hvor skønne.
    Jeg ville ønske mig farverne
    RV Flour blue
    RV Flour pink
    R9011 black
    RV 121 icarus grey
    RV 116 Blood red
    R 1021 Light yellow.

    SvarSlet
  32. Sikke en skøn præmie. Lige noget jeg kunne bruge, da jeg pt. er gået i stå med et projekt, da jeg har malet en stol 3½ gang nu og kan se at der hvor den har fået 4 gange stadig ikke er nok. Så jeg kunne helt sikkert godt bruge en R1021 - LIGHT YELLOW så den kan blive færdig. Og så kan man jo altid bruge andre fine farver som RV - FLOUR GREEN, R5018 - TURQUISE, RV173 - ULTRAVIOLET og R3001 - VIVO RED.

    SvarSlet
  33. Hold da op, nogle farver og muligheder :)
    rv flour blue
    r5018 turquise
    rv98 bean brown
    rv 107 mars orange
    r5005 dark blue
    rv 126 toscana gree
    Mvh
    Gitte zakariasen
    gittezakariasen@yahoo.dk

    SvarSlet
  34. Kan sagtens forstå, at du har forelsket dig i både den lækre indpakning og farverne. Det er godt nok svært at vælge, men jeg ville nok klikke følgende farver hjem:
    RV183 - BERYL GREEN
    RV145 - ERASMUS GREEN
    RV118 - RITA GREY
    RV107 - MARS ORANGE
    R9010 - WHITE
    RV170 - PERSIA VIOLET

    SvarSlet
  35. Åh jeg leder efter den perfekte spray maling, for alle andre har skuffet mig. Så jeg gad godt vinde din give away, for at se om det måske var RunforCovers?
    Jeg vil gerne vinde 3 RV118 - RITA GREY, 1 RV124 - FRISCO GREEN, 1 R4010 - MAGENTA og 1 RV20 - PARTY YELLOW!

    Håber jeg vinder :D

    kh mimi

    www.mimiego.blogspot.com

    SvarSlet
  36. Uhhh hvor ville jeg gerne vinde. Her er disse farver jeg godt kunne tænke mig, så må jeg jo bare håbe på det bedste.
    R9010 - WHITE
    RV142 - GEMINI GREEN
    RV118 - RITA GREY
    RV136 - INCA BROWN
    RV170 - PERSIA VIOLE
    RV200 - PLANCTON

    SvarSlet
  37. Uhh de farver er lækre! Jeg ville helt sikkert vælge lidt af hvert!
    RV- FLOUR BLUE
    R9011 - BLACK
    R9010 - WHITE
    RV107 - MARS ORANGE
    R3001 - VIVO RED

    håber sådan jeg vinder!

    SvarSlet
  38. RV165 ORCHID PINK
    RV170 PERSIA VIOLE
    RV149 HYDRA BLUE
    R9010 WHITE
    RV105 TANGERINE
    RV145 ERASMUS GREEN

    SvarSlet
  39. RV145 - ERASMUS GREE
    RV - FLOUR GREEN
    RV142 - GEMINI GREEN
    RV30 - ELECTRIC BLUE
    RV28 - COSMOS VIOLET
    R9010 - WHITE

    SvarSlet
  40. Nå, men jeg vil være med

    RV145 - ERASMUS GREE
    RV172 - DESTINY VIOL
    RV - FLOUR GREEN
    RV165 - ORCHID PINK
    RV201 - SCARLET BROW
    RV149 - HYDRA BLUE

    SvarSlet
    Svar
    1. Og den der widget driller da godt nok vildt. Jeg vil gerne undskylde på forhånd at jeg har for mange lodder :lol: Jeg har ikke en blogroll - men har åbenbart ramt knappen for det uden at opdage det.. ups. Og man kan åbenbart ikke rette.

      Slet
  41. Ville vælge følgende 6 farver
    FLOUR PINK
    ORANGE
    FLOUR GREEN
    HYDRA BLUE
    DESTINY VIOL
    PARTY YELLOW

    lige til en flot regnbue af farver :o)

    SvarSlet
  42. Jeg ønsker mig :
    RV 5015 ,RV 145, RV 149, RV 166, RV 1021, RV 174
    Hilsen Anja

    SvarSlet
  43. Lækker giveaway!! Jeg ville vælge:

    party yellow
    Flour green
    hydra blue
    orchid pink
    community violet
    pistachio green.

    Har mange ting herhjemme, der kunne bruge lidt ny farve!

    SvarSlet
  44. Jeg vil rigtig gerne vinde...
    RV142 GEMINI GREEN
    RV145 - ERASMUS GREEN
    RV - FLOUR PINK
    RV - FLOUR ORANGE
    RV - FLOUR YELLOW
    R5018 - TURQUISE
    : )

    SvarSlet
  45. Jeg er helt vild med de gule nuancer, pink og turkis :-)

    SvarSlet
  46. Jeg vil rigtig gerne vinde
    3x R1021 - Light Yellow
    3x RV120 - Wolf grey

    Jeg har et projekt der venter på at spraymalingen kommer i hus :)

    SvarSlet
  47. Uuuh, som hungrende efter og afhængig af spraymaling er dette bare THE Give Away :-D. Ville ønske jeg ville vinde følgende:
    RV116 - BLOOD RED
    R1021 - LIGHT YELLOW
    RV171 - COMMUNITY VI
    RV149 - HYDRA BLUE
    RV - FLOUR GREEN
    RV173 - ULTRAVIOLET

    Er ret ny i blogland og er lige faldet over din blog ad omveje - endte faktisk først ved din fantastiske og farlige etsy-shop ;-)
    Kh. Trine

    SvarSlet
  48. Jeg vil gerne være med, og vil gerne vinde disse farver:
    RV129 - OREGANO GREE
    RV60 - KRYPTON GREEN
    RV16 - PISTACHIO GR
    RV130 - EUSKADI GREE
    RV177 - ELDORADO
    R1021 - LIGHT YELLOW

    Hilsen Heidi fra Egholmvej 16

    SvarSlet
  49. Altså jeg fatter ikke en brik af den wignet. Har logget mig ind og nu står der plus5 - har hverken blog eller andet, så måske jeg slet ikke kan deltage? hmmm....

    I tilfælde af, at jeg kan være med alligevel, kommer mine favoritfarver lige her:

    Plancton
    Dalai orange
    gemini green
    Party yellow
    Rita grey
    flour yellow

    SvarSlet
  50. Kan se, at man tilsyneladende kan tilmelde sig med en hel masse lodder, hvilket vel vil give større chance for at vinde....men hvordan? hmmm..

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan få lodder på følgende måder:

      -Registrere dig på min giveaway widget og lægge en kommentar med hvilke farver du ønsker
      -Tilmelde dig min blog via google friend connect.
      -Det kan man vist godt uden at have en blog, men hvis man har en google konto?
      -Tilføje mig på din blogroll. Det kan du ikke uden en blog
      Linke til denne give away fra website/blog/twitter/facebook etc.

      Og ja man kan tilmelde sig alle lodder uden ren faktisk at gøre som der står. Men de bliver naturligvis diskvalificeret.

      Slet
    2. Men mon det så er rigtigt det jeg har gjort? Jeg kan nemlig kun gøre det første, hvilket har givet 5 lodder - er det korrekt, at det skal gøre det? Hm...det håber jeg....

      Slet
  51. Lækker præmie :) jeg ville gerne have

    RV165 - ORCHID PINK
    RV Flour Yellow
    RV Flour Green
    RV145 - ERASMUS GREE
    RV105 - TANGERINE
    RV - FLOUR PINK

    SvarSlet
  52. RV177 - ELDORADO
    RV129 - OREGANO GREE
    RV149 - HYDRA BLUE
    RV145 - ERASMUS GREE
    RV - FLOUR ORANGE
    RV136 - INCA BROWN

    SvarSlet
  53. RV - FLOUR GREEN
    RV170 - PERSIA VIOLE
    RV - FLOUR YELLOW
    RV145 - ERASMUS GREE
    RV171 - COMMUNITY VI
    R9011 - BLACK
    :)

    SvarSlet
  54. Fantastisk ide med denne give away... har lagt en masse lodder og håber at kunne vinde disse:

    RV170 - PERSIA VIOLET
    RV142 - GEMINI GREEN
    RV149 - HYDRA BLUE
    R9010 - WHITE
    RV165 - ORCHID PINK
    R1021 - LIGHT YELLOW

    SvarSlet
  55. Så fine farver jeg har så meget lyst til at spray male flere af mine ting krydser fingre:)
    2 lod til mig tak..
    Kh blogmoter

    SvarSlet
  56. Dejligt at kunne vinde sådan nogen lækre farver, selvom jeg ikke er helt sikker på at jeg gjorde det rigtigt :)
    Men skulle jeg være heldig så ønsker jeg mig disse farver:
    RV124 Frisco Green
    RV16 Pistaachio green
    RV200 Plancton
    RV149 Hydra Blue
    RV145 Erasmus Green
    RV165 Orchid Pink

    Det var da vist seks, men jeg kan da godt bruge mange flere :)

    SvarSlet
  57. Ih, hvor fedt.

    Jeg kunne godt tænke mig

    RV102 - DALAI ORANGE
    RV20 - PARTY YELLOW
    RV124 - FRISCO GREEN
    RV145 - ERASMUS GREE
    RV - FLOUR YELLOW
    RV165 - ORCHID PINK

    kh

    SvarSlet
  58. Åh, hvor er de bare topfede.
    Og med to børneværelse der skal shines op lige om lidt, ville de bare være så cool at vinde:

    Jeg skal klart have:
    R2004 - ORANGE
    RV - FLOUR BLUE
    RV172 - DESTINY VIOL
    RV183 - BERYL GREEN
    RV165 - ORCHID PINK
    RV - FLOUR YELLOW

    Smil fra Line

    SvarSlet
  59. LIGHT YELLOW
    FLOUR PINK
    PERSIA VIOLE
    FLOUR BLUE
    TOKYO PINK
    FRISCO GREEN


    uh altså nu har jeg godt nok selv bestilt en ny ration, men man kan jo være heldig :D

    SvarSlet
  60. Lækker give away!!!

    Hvis jeg er så heldig at vinde, ønsker jeg mig:

    RV149 - Hydra Blue
    RV20 - Party Yellow
    RV124 - Frisco Green
    RV170 - Persia Violet
    RV145 - Erasmus Green
    RV165 - Orchid Pink

    SvarSlet
  61. Dejligt med gode råd og erfaring om spraymaling. Jeg har stadig min spraymaler debut til gode, men jeg må jo springe ud i det, hvis jeg vinder her.
    Jeg vil gerne vinde disse farver:
    Light yellow
    Tangerin
    Flour Pink
    Ultraviolet
    Erasmus green

    SvarSlet
  62. Hvis jeg er den heldige vinder vil jeg gerne have:
    4 x R9010 - WHITE
    2 x RV174 - VENUS VIOLET

    SvarSlet
  63. Uha.. jeg har så mange ideer :D Og Pinterest har slet ikke hjulpet :D Hvis jeg er så ultra heldig at vinde, så vil jeg gå amok med disse farver:

    RV60 - KRYPTON GREEN
    RV - FLOUR GREEN
    RV183 - BERYL GREEN
    RV - FLOUR BLUE
    V173 - ULTRAVIOLET
    RV171 - COMMUNITY VI

    SvarSlet
  64. Lækker, lækker give away!!
    Jeg ville elske at vinde følgende:
    Persia violet
    Hydra blue
    Erasmus green
    Orchid pink
    Beryl green
    Party yellow

    SvarSlet
  65. Hvilken vild give away - og som sendt fra himlen, da jeg netop for et par dage siden gik igang med mit allerførste spray-projekt. Jeg krydser fingre, og er jeg den heldige, vil jeg gerne modtage flg. farver:

    R9011 - BLACK
    R5005 - DARK BLUE
    RV177 - ELDORADO
    RV - FLOUR GREEN
    RV199 - HYDRA BLUE
    RV165 - ORCHID PINK

    Kærligst Line

    SvarSlet
  66. Hej!
    sikke en lækker gave man kan vinde, den vil jeg meget gerne vinder ;), har nogle projekter som jeg kan bruge det til, som f. eks pop art. Hvis jeg vinder ønsker jeg min disse farver.
    RV - FLOUR GREEN
    RV - FLOUR PINK
    RV170 - PERSIA VIOLE
    R9011 - BLACK
    R9010 - WHITE
    R1021 - LIGHT YELLOW

    Min blog:
    http://genbrugsfund.blogspot.dk/

    Hilsen Lone

    SvarSlet
  67. Håber det virkede med widgetten:-)
    Skulle jeg være den heldige ønsker jeg mig følgende farver:

    RV - FLOUR ORANGE
    RV - FLOUR GREEN
    RV - FLOUR PINK
    RV - FLOUR BLUE
    RV171 - COMMUNITY VI
    R1021 - LIGHT YELLOW

    KH Marianne

    SvarSlet
  68. Jeg ville rigtig gerne være den heldige vinder af disse her flotte farver...selvom det er svært at vælge ;-)

    RV170 - PERSIA VIOLE
    R9011 - BLACK
    RV165 - ORCHID PINK
    RV149 - HYDRA BLUE
    RV145 - ERASMUS GREE
    RV - FLOUR GREEN

    God aften ;-)

    SvarSlet
  69. Håber ikke jeg fik lavet for meget ballade, men hvis jeg vinder ønsker jeg mig disse:
    R9011
    RV149
    R2004
    RV165
    R1021
    RV16

    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  70. Jeg har for nylig kastet mig udi popart, og der er spraymaling uundværlig... Jeg craver farver, - for selv har jeg KUN hvid indtil videre, så jeg (og dem jeg må låne af) ville blive ellevild(e) hvis jeg vandt :) Krydser fingre :)

    RV - FLOUR YELLOW -
    RV145 - ERASMUS GREE
    RV - FLOUR GREEN
    RV165 - ORCHID PINK
    RV170 - PERSIA VIOLE
    RV - FLOUR ORANGE

    SvarSlet
  71. Skønt med lidt gode råd.
    Hvis jeg vinder skulle det være:

    ERASMUS GREEN
    FLOUR YELLOW
    BLACK
    ULTRAVIOLET
    FLOUR PINK
    FLOUR GREEN

    SvarSlet
  72. Jeg har kun dårlige erfaringer med spraymaling og håber at jeg kan "blive genfødt". Jeg kunne godt tænke mig følgende 6 farver:

    Flour yellow
    Light yellow
    flour green
    magenta
    tangerine
    wolf grey

    Emilie

    SvarSlet
  73. Sikke da en lækker give away;)
    Mine 6 farver:
    Flour yellow, erasmus green, violet, flour pink, flour orange, flour blue

    SvarSlet
  74. Håber jeg er den heldige og kan godt tænke mig:

    RV165
    RV170
    RV172
    RV118
    RV149
    RV145

    SvarSlet
  75. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  76. jubii endelig heldig - jeg har ikke fået en email endnu. Du kan skrive til mig på evatonning@gmail.com :)

    SvarSlet
  77. Hey er der fundet en vinder?

    Hilsen Lone

    SvarSlet