søndag den 26. august 2012

F A I L

I denne weekend var der Grønnegade marked i Vejle. Min mor og jeg deltog med en bod, med alle de smukke ting vi har syet, malet, limet, klippet gennem det sidste lange stykke tid. Det har, specielt i denne uge, været kæmpe stressfaktor for mig. Det ender selvfølgelig også med ret stor helbredsmæssig nedtur for mig og jeg deltog derfor ikke selv.
Vejret var rigtig godt om morgenen mens at folk satte deres boder op. Da de så var færdige og klokken nærmede sig start tidspunktet begyndte det så småt at regne. Det blev kun værre, som timerne igen. Hele markedet sluttede med at lukke før tid.
I vores bod blev der solgt 2 par sokker og et par hæklede grydelapper. Så det er ny bundrekord. :-)

Men jeg holder stadig på at vi havde det fineste ting! Som nu med tiden vil blive lagt på ETSY butikken, når jeg orker. Lige nu er jeg alt for meget bagefter med alting, fordi fokus har været på markedet. Alt er temmelig kaotisk og uoverskueligt. 






30 kommentarer:

  1. Kære Junette.
    Sig endelige til hvis du har brug for hjælp.. Hold op hvor jeg føler med dig!

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det bare øv... med øv på!!!
    Det er ellers nogle rigtig fine ting du/i har lavet, så ærgerligt solen ikke var der til rigtig at vise de fine ting frem =)
    KH Lena

    SvarSlet
  3. Øv, hvor er jeg træt af at høre at det skulle gå sådan....det var jo ikke meningen! Hverken at du skulle nedom og vende, men heller ikke at alle jeres lækre ting ikke skulle finde nye ejere.
    Nu har jeg fulgt med i alle de skønne ting du har vist undervejs og glædet mig til at høre, hvordan varerne blev revet væk fra jeres bod. Men den kø, som ikke kom på grund af vejret, kommer garanteret på Etsy shoppen.....Go' vind!

    SvarSlet
  4. hvor er det synd at vejret ikke var med jer, det har sikkert også haft betydning for salget for det er fine ting i havde med :)

    SvarSlet
  5. ej hvor er det altså ærgeligt:-(

    når noget man har knoklet så meget med, viser sig at være en total fuser..
    Men det er så sandelig nogen skønne ting i har lavet, så bare op på hesten igen...når du har fået plejet dig selv lidt:-) kram herfra

    SvarSlet
  6. Kære Junette
    Hvor er det super træls at høre, at du blev dårlig og ikke orkede at tage med, efter alle forberedelserne du og din mor har lagt ned forinden! Det er da klart at I havde den fedeste boden på markedet,-der er nok mange enige med dig i! :) Håber du kommer dig hurtigt ovenpå igen, og vid, at du laver de fedeste sager, der sikkert skal blive solgt! :)

    Ønsker dig en god dag.

    Kh Marthe

    SvarSlet
  7. I'm sorry to hear about the bad weather and poor turnout after all the work that was put into your pretties. I hope that the next time it is much better for you and your Mum.

    SvarSlet
  8. Ej hvor træls. Det er sådan nogle fine ting i har fået lavet. Er sikker på i nok skal komme af med det.

    SvarSlet
  9. Øv det er jeg ked af at læse, du har lavet så mange fine ting, jeg er helt sikker på jeres stand var den fineste og i havde solgt godt hvis været havde været med jer.
    Jeg er vild med den blå taske med rød lynlås, den kunne jeg godt være interesseret i at købe, hvad koster den og hvor stor er den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den taske måler ca 15x15x32 cm og koster 200 kr. Den er foret med vandafvisende gul/hvidternet stof.

      Slet
    2. Perfekt den vil jeg rigtig gerne købe, hvordan skal jeg gøre med hensyn til betaling.

      Slet
    3. Vil det være ok, hvis jeg opretter en annonce på min Etsy butik? Er nemlig lettest for mig at holde styr på, hvis mine faktura er elektroniske. :-)

      Slet
    4. Ja det gør du bare, så håber jeg bare ikke der er nogle der snupser den før mig :)

      Slet
    5. Annoncelink kommer her:
      https://www.etsy.com/listing/107889880/bag-reserved

      Jeg har skrevet at den er reserveret, så man ikke må købe, med mindre man er dig. :-)

      Slet
  10. Hvor er det ærgeligt, at vejret ikke var med jer, og at du skulle ned med flaget:( Du og din mor laver de fedeste ting, og jeg vil helt sikkert følge med på Etsy, for der er lige et par af tingene, som kunne være noget for mig. Håber du snart "rejser" dig igen.

    SvarSlet
  11. Hvor lyder det bare bekendt!! Jeg har førhen deltaget til forskellige markeder og har været stresset op til på grund af at jeg vil ha en masse liggende. Men det ender altid med skuffelser og bekræftelser på at det ikke er værd at stresse om. Lav det man kan nå i et passende tempo, så der er tid til at nyde det hele, også et marked som løber i vand eller med tomme pengepunge. Er ked af at høre at du ikke engang kunne være med til det. Op med humøret! Nu har du en masse dejlige ting at ligge ind på Etsy, som mange helt sikkert vil blive glade for, for du har ret der er nogle fine ting du har og din mor har lavet.

    SvarSlet
  12. Øv hvor er det ærgeligt!! Men hold nu kaje nogle flotte sager I havde med :)

    SvarSlet
  13. Sikke nogle smukke kreationer - dem skal I nok få solgt :-)

    SvarSlet
  14. Ej nogle flotte tasker de store! (også alle de andre ting selvfølgelig :D) Det er vel ikke sådan at du har en vejledning til dem? og gir den væk? :D
    Mvh Emma Ilsfort

    SvarSlet
  15. Tak for alle jeres søde kommentarer. Det var da overvældende med opbakning fra jer! Det gør mig glad.
    Det er nu ikke fordi jeg er slået fuldstændigt ud. I hvert fald ikke humørmæssigt. Jeg tror stadig på det vi laver. Det var bare vejret som ikke var på vores side. Og de folk i provinsen som bevæger sig ud i regnen. De er IKKE til farver. :-)

    SvarSlet
  16. I har lavet nogle super lækre ting, og jeg glæder mig til at se dem i shoppen. Der skal de nok blive solgt.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  17. Øv!! Hvor træls, får sikken nogen smukke sager i havde med.

    De puder er bare så flotte og husene, dem får i snart solgt.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  18. Skønne ting i havde med til marked, specielt er jeg vild med husene de er bare for fede.

    SvarSlet
  19. Er vild med puderne.. hvad er prisen?

    SvarSlet
    Svar
    1. De koster 375 kr inkl dunpude.

      Slet
  20. Nej, hvor ærgerligt!! Det kæmpe arbejde!
    JEG var lige ved at blive stresset, over alt jeres arbejde, som du viste frem her. :)

    Det ser ud til at være nogle meget, meget fine ting! De må hurtigt kunne sælges - også hvis de først bliver sat til salg om en måned! :)

    SvarSlet
  21. Øv, det var synd - både at du fik det skidt, og at der ikke blev solgt en masse. Det er sådan et antiklimaks, når man har arbejdet længe på at nå et mål:(
    Men som flere andre skriver, så bliver der gang i salget på Etsy - så go for it, når kræfterne er der igen:)
    Kh Puk

    SvarSlet
  22. Hej Junette
    Hvis du stadig er interesseret i stoffet med ænder, må du lige sende mig en mail med din adresse på mosterpips@hotmail.com
    Hilsen Moster Pips Prikker (Pia)

    SvarSlet
  23. Hej Junette.

    Den røde taske du har lavet - er den større end den blå?

    Klejs

    SvarSlet