søndag den 5. august 2012

Et næsten færdigt projekt

Der mangler kun quiltningen.
Dette tæppe er et bestillingsarbejde til en person som virkelig ved hvad hun vil have. Håber det falder i god jord. Jeg synes det er det bedste tæppe jeg endnu har sammensat. Syning kan jeg ikke tage æren for, for det er min mor meget bedre til.
De små linselus/hjælpere har jeg lavet. De ville enormt gerne hjælpe med at holde tæppet så jeg kunne tage billederne. Sigurd opdagede dog at det ikke var så actionagtigt at være tæppeholder. Da han stod omme bag tæppet råbte han: "Mor jeg kan ikke høre noget! Jeg kan heller ikke se noget!" Så han fandt selv på at opgaven var sjovere, hvis man lige kunne kigge ud over.
Hvis du også er fristet, har jeg et andet tæppe til salg på etsy shoppen.





4 kommentarer:

  1. Wow! Vilken färg- och mönsterprakt! Jättefint. :-)

    SvarSlet
  2. Sikke et lækkert tæppe! ;)

    SvarSlet
  3. Hejsa...så smukt et tæppe!! Hvad er prisen og størrlsen på sådan et?
    Go' weekend fra Alice

    SvarSlet